Ole Michaelsen og Dorthe Jensdatter - Herlev sogn, Sokkelund Herred, København A

Startet af Tommy, 21 Aug 2014 - 17:03

Forrige emne - Næste emne

Tommy

Hej.

Jeg vil høre om der er som har mulighed for, at hjælpe med opslag på Landsarkivet for Sjælland, København.

Det drejer sig om skifteprotokoller for Herlev sogn, Sokkelund Herred, København Amt.

--0--

De oplysninger jeg har er fundet i kirkebogen og folketællinger.

Ole Michaelsen * ukendt – død før 1787 - og Dorthe Jensdatter * 1739 – 1801 - Herlev sogn, Sokkelund Herred, København Amt.
Deres søn: Lars Olsen *1762 – 1838 – og viet til Bodil Jensdatter * 1770 – død før 1834
København, Sokkelund, Herlev, et Huus, Herløv Bye, 17, FT-1801 – opslag nr.: 06
Navn:    Alder:    Civilstand:    Stilling i husstanden:    Erhverv:    Fødested:
Lars Olsen             48, gift, husmand med jord.
Bodil Jensdatter     31, gift, hans Kone   

Tommy

Jeg søger hjælp til opslag på landsarkivet for Sjælland - Herlev Sokkelund Herred, København Amt.
eller oplysninger om hvor jeg på nettet kan finde skifteprotokoller for Herlev - (har kigget på DDD).
Er også villig til yde en rimelig betaling.

--0--

De oplysninger jeg har er fundet i kirkebogen og folketællinger.

Ole Michaelsen * ukendt – død før 1787 - og Dorthe Jensdatter * 1739 – 1801 - Herlev sogn, Sokkelund Herred, København Amt.
Deres søn: Lars Olsen *1762 – 1838 – og viet til Bodil Jensdatter * 1770 – død før 1834
København, Sokkelund, Herlev, et Huus, Herløv Bye, 17, FT-1801 – opslag nr.: 06
Navn:    Alder:    Civilstand:    Stilling i husstanden:    Erhverv:    Fødested:
Lars Olsen             48, gift, husmand med jord.
Bodil Jensdatter     31, gift, hans Kone