hjælp hvor folkeregister ikke er nok

Startet af Anne Eriksen, 12 Maj 2014 - 15:57

Forrige emne - Næste emne

Anne Eriksen

Jeg kan ikke finde oplysninger om Erik Eriksen f. 13 april 1907.Sidste oplysninger er ægteskab med Edith Vilhelmine Smith ( født Jensen 19-12-1908)borgerlig vielse 3 dec 1938 og de er bosat Nannasgade 1 KBH.Folkeregisteret har ingen dødsdata på ham,er det fordi han er udvandret eller sker det,at folkeregisteret ikke har alla oplysninger?? Hjælp modtages gerne.

Anne Messmann

Har du hans fødsel/forældre/søskende etc? - eller er det kun hans dødsdata, du søger?

Jeg fandt ham i Politietsregisterblade 1921, hvor han bor i Vesselsgade: http://www.politietsregisterblade.dk/component/sfup/?controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1639356&searchname=polit_simple

Ved FT-1921, Vesselsgade 14E,2, AO opslag 59 står familien opført (samt flere evt. familiemedlemmer lige nedenunder.

Hilsen, Anne
Med venlig hilsen
Anne Messmann

Lise Gorgone

Hej,
Nannasgade hører til Kingo kirke, København iflg.  Fogsgaards københavnske gader. Så prøv der.
Med venlig hilsen
Lise Gorgone

Anne Eriksen

Hej,ja jeg har alt på hans familie,jeg søger dødsdata og evt børn.Hvis han ikke er registreret i folkeregister,hvor kan jeg bså lede efter ham.Kingo kirke sogn,det kræver v el,at han er blevet boende hele livet i Nannasgade,og er død her,sandsynligheden er vel lille,men jeg kan da prøve.Tak

Anne Eriksen

Ups,ja jeg har faktisk været alt igennem Kingo,havde lige glemt dette.Nogle andre gode råd??