Utilis - kan der ikke hente KB mv. mere via programmet*Ø?

Startet af Laila Olsen, 15 Mar 2014 - 11:45

Forrige emne - Næste emne

Laila Olsen

Jeg har problemer med at hente KB med Utilis.

Er der ikke mere tilgang med programmet?

Så er det jo til at græde over!
Hilsen Laila

Gl. Maribo amt, Gl. Ramsø herred, Gl. Slet herred, Gl. Præstø amt, Gl. Thisted amt og Kronobergs Len i Sverige samt Bergen i Norge og Oulu og Kajani len i Finland.
Bosat 3300

John Nielsen

#1
Hej Laila

Min siger ingen filer i kirkebogen.
Så det er sikkert jnlp filen der har ændret format.
Du skal jo nok til at vænne dig til det, når den nye viewer breder sig til KB så er det slut med systematikken.

Hvilken kirkebog ?

Hilsen John Nielsen

PS det ser nu ikke ud til at der sket noget nyt, så er det ikke bare en gammel version af AOV eller evt. din java ?

Laila Olsen

Hej John,
næh, Java er ny - men den siger også ingen kirkebøger og det er dæl... ikke rigtigt!

Mhh, jeg vil så finde ud af at lægge mine KB ind i Utilis, idet programmet er super, så en lille ulejlighed kan godt forsvares.

Men det er rigtig ærgerligt, at AO igen har fået AOVærktøjer ud på et sidespor.
Hilsen Laila

Gl. Maribo amt, Gl. Ramsø herred, Gl. Slet herred, Gl. Præstø amt, Gl. Thisted amt og Kronobergs Len i Sverige samt Bergen i Norge og Oulu og Kajani len i Finland.
Bosat 3300

John Nielsen

Hej Laila

Det var en gammel udgave af AOV der siger sådan, den nye (4.6.4)  virker fint.
AO lavede om på formatet på jnlp filen for et stykke tid siden.

Hilsen John Nielsen

Laila Olsen

Jeg havde nu model 4.6.4 - men afinstallerede og geninstallerede - ingen ændring, såeh .....

Gad vide, hvad fejlen skyldes?
Hilsen Laila

Gl. Maribo amt, Gl. Ramsø herred, Gl. Slet herred, Gl. Præstø amt, Gl. Thisted amt og Kronobergs Len i Sverige samt Bergen i Norge og Oulu og Kajani len i Finland.
Bosat 3300