Lever Magnus Kristoffer Johansen Krarup???

Startet af Marianne Svenningsen, 02 Feb 2011 - 12:48

Forrige emne - Næste emne

Marianne Svenningsen

Hej!
Jeg er nybegynder med hensyn til slægtsforskning, men synes det er spændende.
Jeg har efter min svigermors død, fået overdraget en slægtsbog, som jeg har lovet at få ført op til dags dato. Bogen sluttede brat i midten af 1970 ´erne, da firmaet, der skulle a´jourføre alle oplysninger, gik konkurs. Jeg startede så småt sidste år med at kigge i bogen og langsomt prøve mig frem for at finde frem til personerne i bogen. For jeg kunne jo se at mange ting måtte være sket siden ovennævnte dato.
Jeg er nu stødt ind i en person i bogen, hvor kun der står meget sparsomme oplysninger.
Det drejer sig om Magnus Kristoffer Johansen Krarup, arbejdsmand, født den 11. marts 1910 i Århus, gift den 6. februar 1932 i Århus med Elly Kirstine Rasmussen (fødenavn), født den 14. august 1913 på Fødselsanstalten i Jylland.
Ægteskabet opløst i 1944.
Elly Kirstine Rasmussen blev i 1948 gift Springdorf, og bosatte sig i Neumünster, Tyskland.

Så hvis nogen ved noget om Magnus Kristoffer Johansen Krarup, hvad han har lavet siden ovennævnte datoer, om han er død, og i så fald hvornår, dato, år, og sted samt hvor han evt. er begravet/bisat, vil jeg være taknemmelig, for så kan jeg komme videre og få afsluttet denne person.
På forhånd tak for hjælpen.
Mange hilsener
Marianne Svenningsen, Ringsted