Hvor bliver Christine Marie Nielsen af - efter hun har født datteren Eline Niels

Startet af Vivian Samsøe Voss, 01 Feb 2011 - 15:51

Forrige emne - Næste emne

Vivian Samsøe Voss


Christine Marie Nielsen f. 6-3-1857 i Hadsten, Århus Amt, får en datter Eline Nielstine Møller, født 3-1-1882 i Astrup Århus amt, - udlagt Barnefader er Otto Villiam Møller, Århus.

Ved FT 1890 i Astrup, er Eline Nielstine Møller Plejebarn, hos sine bedsteforældre Niels Nielsen og Ellen Sørensdatter, de bor også i Astrup Sogn.

Men hvor bliver Christine Marie Nielsen af, det sidste jeg har set hende er hos Værtshusholder Eskerod i Århus, hvor hun er fra 1877 til nov. 1879, derefter kan jeg ikke finde hende, har set i nabosogne til Astrup, uden resultat.
Jeg vil da tro at hun senere gifter sig, men hvor ?

Hilsen Vivian
www.vivianogjohnshjemmeside.dk
Venlig hilsen
Vivian Samsøe Voss
www.vivianogjohnshjemmeside.dk


Vivian Samsøe Voss

Hej Stine

Tak for oplysningen, men datoen passer ikke, men det er værd at undersøge nærmere.
Jeg fandt også en anden i Politiets Registerblade - Christine Marie Nielsen født i Hadsten, men der passer datoen heller ikke.

Der bliver noget at rode rundt efter, ikke så nemt med de almindelige navne, sommetider er der for mange at vælge imellem. Det gamle ordsprog siger - søg og du skal finde.

Hilsen Vivian
www.vivianogjohnshjemmeside.dk
Venlig hilsen
Vivian Samsøe Voss
www.vivianogjohnshjemmeside.dk