Knud Valdemar Bartold Nielsen

Startet af Lena Einarsson, 01 Feb 2011 - 14:24

Forrige emne - Næste emne

Lena Einarsson

Hej
Jag skulle behöva hjälp då jag helt fastnat- Söker efter Knud Valdemar Bartold Nielsen somm är född den Kommune Hospitalet 21 augusti 1888. Efter hans födelse där hittar jag inte honom någonstans?
Hur skall jag fortsätta?
MVH
Lena

Hans Poulsen


Hej Lena

- Oplyses det, hvem Knuds mor eller forældre er?

- Prøv om du kan finde moderen eller forældrene i folketællingen 1885 for Københavns amt, Staden København, og en adresse, så du får en idé om, hvilken sognekirke familien tilhørte

- Kan du i det sogn finde Knuds konfirmation omkring 1902-1905?

- Knud finder du givetvis i lægdsrullen, men hvis du bor i Haparanda, er det jo lidt langt at cykle til København. Prøv evt. med et indlæg i DIS-gruppen *Hjælp til opslag*.

Venlig hilsen
Hans

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Lena Einarsson

Hej
jag har hans mors namn som jag forskat mycket runt. Jag har alla hennes adresser men de två finns inte med. Knud föddes när hans mor Hanna bodde på Adelgade 1888. På Hannas kort från politieregistret finns inga barn med. Kanske hon lämnade bort Knud för adoption eller så kanske han dog.
Hittar honom ingenstans alls. Hon hette Hanna Nilsdotter men finns också som Hanna Nielsen och Anna Nilsdotter, man har stavat fel.
MVH
Lena

Frank Green

Hej Lena

Han døde desværre 8 måneder gammel.....

København,Sokkelund,Skt Paul 1883-1891 opslag 52 nr.75

Med Venlig Hilsen
Frank

Hans Poulsen



Hej Lena

Tak for dit svar.

"..Hanna Nilsdotter men finns också som Hanna Nielsen och Anna Nilsdotter..".

Prøv at fortælle om de kilder, hvor du har truffet Hanna/Anna Nilsdotter, Nielsen, Nilsdotter.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Lena Einarsson