For alle > Om brug af forum

Brugere Online

<< < (2/6) > >>

Peter Madsen:
Hej,

Jeg har nu registreret mig som bruger under et falsk navn, da jeg ikke ønsker, at mine aktiviteter på hjemmesiden m.m. skal være offentligt tilgængelige.

Så kan jeg følge med i de fleste fora og nøjes med at logge korrekt ind, når jeg har brug for det.

mvh
Peter
(som er medlem og hedder noget andet)

Verner Bentsen:
Til FALSKE peter madsen.

Det var dog en mærkelig mentalitet.

Hvis man vil bruge siden, må man da acceptere de gældende vilkår, og ikke sidde og "glo" i baggrunden og endnu værre komme med "anonyme" indlæg.

Men moderator kan vel se din IP adresse og så slette dig.

Karen Graabæk Møller:
Hej Egon

En hurtig måde at komme tilbage til "grupper" er at klikke på Forum i den grønne bjælke - det virker lidt hurtigere end at vælge nederst....

Karen

Egon Sørensen:
Hej Karen!

Du har ret!

Et andet problem jeg har, jeg kan ikke se alle grupper på denne side, når jeg klikker på den grønne bjælke og kommer til grupperne mangler der fire.

Jeg mangler f.eks. hjælp til tydning , jeg kan kun komme i denne gruppe ved f.eks klikke aneefterlysning så kan jeg klikke hjælp til tydning forneden,det er jo uhensigtsmæssig, men det er mulig det er min opsætning, disse hersens PCer er ikke min stærkeste side.

Tak for din oplysning!

Mvh.

Egon Sørensen

Karen Graabæk Møller:
Hej Egon

Nu er jeg på ingen måde kyndig i denne side, men første ting jeg kommer til at tænke på er om du er godt nok logget ind - altså står der login i øverste højre hjørne eller står der "Velkommen Egon Sørensen"?

Hvis ikke der står det sidste, er det fordi du ikke er "ordentligt" logget ind - der er jo desværre to stede man skal logge ind for at være på forum i øjeblikket - forside og forum side.

Hvis ikke det er dette, er jeg så absolut ikke den rigtige at spørge - og desværre er jeg også på vej ud af døren. men fortæl hvilke grupper du kan se, så kan der måske komme en anden med bedre tid og viden....

Håber du finder ud af det, ellers skal jeg kigge på det når jeg får tid..... :)

Hilsen
Karen

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version