For alle > Om brug af forum

Brugere Online

(1/6) > >>

Hanne Vinter Henriksen:
Brugere online, visning af navne - det er da ikke Facebook det her????

Indtil det er muligt at fravælge denne funktion, så vil jeg undlade at logge på som bruger.

Med venlig hilsen

Hanne Vinter Henriksen
www.milloup.dk/hvh

Medlem af DIS-Danmark (endnu da)

Helge Bay:
Hej Hanne

Jeg har overvejet det samme.

Mvh.

Helge

Peder Sørensen:
og jeg forlader også  forum'et.
stjerner eller ej.  antal visninger  eller ej.brugere på nettet  hvad skal jeg med det. Det skulle  jo handle om slægtforskning
mailadr?
tilsyneladende respekterer webmaster ikke  at der ikke må ligge åbne mail adresser fremme på åbne net. Se bare  efterlysningen vdr "Nyhøj"  hvor der neders står mailad på bestilleren (kunne godt have været redigeret bort før offentligørelse).
tilsyneladende kan  alle andre funktioner en mail adresse ændres af bruger, så mailadressen er tilsyneladende valgt som "sikker adresse" istedet for indmeldelsses oplysninger kombi neret med kasserens kartotek ( kassereren' s  medlemsregister skal kunne samarbejde med hjemmesiden men må aldrig være lagt ind i hjemmesiden eller på nettet  og webmaster  bør aldrig have adgang til medlemsregistret det vedrørerer kun formanden og kasseren.)
det v<ar foreløbig det sidste fra mig, med venlig hilsen
Peder

Poul G. Michelsen:
Jeg vil også være meget forsigtig med at logge mig ind i fremtiden!

Udover at mailadresse m.v. er offentliggjort, er der også oplysninger om, hvilke indlæg man læser, samt en række andre personlige informationer, som ikke kommer andre ved!

mvh
Poul G. Michelsen

Egon Sørensen:
Hejsa!

Første gang jeg loggede mig på siden gav jeg den en rose, men den må ikke have fået vand nok for den hænger med hovedet og er falmet en del.
DIS er vel et forum for slægtsforskere, hvor man kan hjælpe hinanden og udveksle erfaringer, men den nye hjemmeside inderholder en del der er komplet unødvendige oplysninger.
Jeg har nu brugt godt 8 timer på siden, har også fået den til at køre til mit brug, men den er langsom, uoverskuelig, besværlig at skifte til de forskellige forum, det er fejl som den gamle DIS side ikke var behæftet med.
Jeg bruger tiden som hjælper på DIS jeg ønsker derfor en side der er hurtig og overskuelig, jeg mener at den gamle DIS side bør køre videre, indtil der er noget bedre at sætte istedet.

Mvh.

Egon Sørensen

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version