Thisted landsogn/ købstad fra 1800 og tilbage i tiden. Flere Familier.

Startet af Tina de krak, 25 Sep 2012 - 19:07

Forrige emne - Næste emne

Tina de krak

Hej Alle.
Denne gang har jeg rimlig godt styr på tingene og søger derfor ikke desideret hjælp. Men håber mere at det kan hjælpe andre eller at jeg kan få lidt bonusoplysninger, Det er alle familier med specielle efternavne og de er alle fra Thisted.
Derfor får i også blot familie navne og årstal uden opslag, det vil jeg gerne give hvis nogen kan bruge nogen oplysninger.
Har "kun" arbejdet med dem i 14 dage så nogen er næsten færdige og andre knap begyndt.

Familierne er :

Niels Peter Andersen Baun ca. 1741 - 1800
gift med Inger Kierstine Jespersdatter Sæbye født 1739

Jesper Sørensen Sæbye g.m. Christine Andersen Kieldgaard.
I denne gren er der også en Anna Pedersdatter Møller gift med Anders Nielsen Baun

Den anden gren starter med Karen Andersdatter Lagaard født 1733. og hendes far Anders Poulsen Kaastrup.

Tredje gren er Anne Andersdatter Frost 1747 - 1801 g. m Michel Jensen Hedegaard 1725 - 1788.
Anna Andersdatters mor er Dorthe Nielsdatter Harkiær.

Mange hilsner Tina

Aase Sloth Hesselbjerg

Anne Andersdatter Frosts biologiske mor er: Inger Therkelsdatter (ca. 1714-1772). Jeg har ledt i KB Thisted 1801, og kan ikke finde Anne. Måske døde hun i et andet sogn? Har du kendskab til det? Anne er datter af min svigermors TIP-TIP-TIP- oldeforældre Anders Jensen Frost (1704-1796)& Inger Therkelsdatter, og jeg har fundet frem til flere søskende, hvis du er interesseret i dem. Venlig hilsen Aase Sloth Hesselbjerg