Søger Marie Pedersens fødsel

Startet af Jens Haastrup, 30 Jan 2011 - 18:13

Forrige emne - Næste emne

Jens Haastrup


Marie Pedersen, 28 år blev gift med skræder Carl Gustav Rasmussen i Nr. Broby d. 15.-3.-1889 KB Nr Broby 1884-91, opslag 44 nr 2 Svendborg Amt, Sallinge Herred.
Marie Pedersen død 27.-6.-1895, 35 år i Nr Broby. Født i Ravnebjerg, Sanderum Sogn, Odense Amt og Herred. Datter af Peder Christian Pedersen og hustru Karen Kirstine. KB Nr. Broby 1892-1908, opslag 295, nr 9, Svendborg Amt, Sallinge Herred.
Hvor er Marie født? Jeg har fundet familien i FT-1860 i Ravnebjerg, men da var hun ikke født og derefter er de væk. Håber at jeg kan få hjælp.
                                                                                Venlig hilsen Jens Haastrup

Ole Dorch

Prøv at tjeke dette her bud fra Fs:


MARIE PEDERSEN Event(s):
Birth:  20 MAY 1860   

Christening:  23 SEP 1860   Sanderum, Odense, Denmark

Parents:
  Father:  PEDER CHRISTIAN PEDERSEN  Family
  Mother:  KAREN KIRSTINE NIELSDR 


mvh.
Ole Fabricius Dorch

Ole Dorch

Forældrene ses også i Sanderum i 1880:

odense, Odense, Sanderum, Sanderum sogn, Ravnebjerg Mark, et hus, Lille Ellebæk, 1, FT-1880, C2305
Navn: Alder: Civilstand: Stilling i husstanden: Erhverv: Fødested:
Peder Kristian Pedersen 55  Gift husfader  Brændekilde sogn, Odense Amt
Karen Kirstine Nielsdatter 61  Gift hans hustru  her i sognet [Sanderum], Odense Amt


mvh.
Ole Fabricius Dorch

thorkild kanstrup jensen

Sanderum Sogn opslag 102 Nr 13  (1845-1884)
Med Venlig Hilsen
Thorkild Kanstrup Jensen 9500

Intet er umuligt, Det umulige tager bare længere tid.

Jens Haastrup

Jeg siger mange tak for svarerne fra Ole og Thorkild, men hvad er Fs? Det ved jeg ikke noget om og vil gerne vide hvad det er.
                                                                                 Venlig hilsen Jens