Igen Problemer med WinFamily 10

Startet af Connie Nielsen, 28 Jan 2014 - 14:22

Forrige emne - Næste emne

Connie Nielsen

WinFamily 10 syntes der er mange fejl i programmet -
nu den gal med den skifter Køn altså der står ubekendt næste gang man går ind på navnet selv om jeg husker at gemme, og Notater er gemt væk ude i højre side , er der nogen der kan anbefale mig hvad program der virker ?
venlig hilsen
connie

Jette Sørensen

Hej Conni

Jeg har ingen løsning, men samme problemer. + at adressen/stedet forsvinder umotiveret for mig.
Men der er åbenbart ingen der har en løsning.
Jeg har forespurgt lidt længere nede på siden kan du se
Jeg er i kontakt med winfamily support. Du kan jo gøre det samme.
Har du windows vista. Det har jeg.

Iøvrigt har jeg lige været på min mands computer. Der er samme problem.

Hvad gør vi

Venlig hilsen
Jette Sørensen

Connie Nielsen

Hej Jette

Ja det problem har jeg også som du beskriver
jeg har skrevet til WinFamily 10 og fået det svar at det bliver rette hurtig

vil lige se om der sker noget hurtigt,  det sagde de nemlig også får flere mdr. siden
notater sidder stadig gemt bag ved i højre side.
og fik så  det svar i dag, at Køn som den skifter til ubekendt,  husker maskinen, men hvad hjælper det mig,  tror det er mig der har glemt at sætte køn på. det da lige til at blive stressede af :-(
plus jeg bruger notater meget og kan ikke se det uden jeg skal hente dem frem bag ved :-(

Du spørger hvad vi skal gøre!
hvis det her ikke bliver rettede meget hurtig og jeg mener meget hurtig.

jeg kan ikke holde ud at sidde med sådan noget, så jeg er begyndt at se mig om efter et andet program, men det bliver et kæmpe arbejde at få det hele over.

vil da heller ikke anbefale programmet til andre der slægtsforsker det kan man jo ikke være bekendt når der er så mange fejl idet.
Venlig hilsen
Connie


Jette Sørensen


Hej Conni

Jeg har det ligesom dig. Hvis Winfamily ikke snart fungerer, så har jeg også lyst til at skifte.
Jeg er bare bekymret for om alle data flyttes med over i et nyt program.

Venlig hilsen
Jette