Hvornår døde Inger Kathrine Pedersen

Startet af Kristian Sivertsen, 24 Jan 2014 - 15:44

Forrige emne - Næste emne

Kristian Sivertsen

Inger Kathrine er født den 14. sept. 1883 i Vejby sogn, Børglum herred, Hjørring amt, Efter mandens død af tuberkulose i 1915, flytter hun en del rundt. Hun bor i 1934 på Jyllands alle 17. I Sankt Lucas sogn, Hasle Herred Aarhus amt, her skulle hun være indtil hun dør. Jeg har ikke kunnet finde hendes dødsdag eller begravelse i kirkerne deromkring. Hvis nogen skulle kende noget til dette vil jeg gerne indvies der i.
Jeg kan yderligere oplyse, at Inger Kathrine bliver viet til Albrecht Jensen 10. novbr. 1903. I Tolstrup Kirke, Børglum Herred.
M.v.h.
Kristian Sivertsen

Mette R Francke

Mette R Francke

Gitte Johansen

Hvis/når hun hedder

Inger (C) Kathrine Marie Jensen, som hun gør, står hun i vejviseren i 1960, så hun bliver en ældre dame.

Hardu kigget i Århus, Skt. Johannes?
Venlig hilsen
Gitte Johansen 8520 Lystrup

gittejohansen(snabel a)rocketmail.com

Kristian Sivertsen

Hej Mette! Hej Gitte!
Tak for jeres interesse! Ja hun fik børn, 1903 Morten Kristian, 1904 Johannes Emanuel, 1906 Camille Marie og Marie, 1912 Anna Elisabeth, 1915 Karen Kirstine, Så som enlig mor, har hun haft hænderne fulde.

Ja Gitte jeg har også prøvet den kirke du nævner, nu er det et stykke tid siden, men jeg mener at der var nogle af kirkerne der ikke var tilbage til efter 1960. Men måske er de kommet det nu. Det er da positivt, at du mener at have hende i en vejviser, det skal nok passe, at hun er blevet så gammel, det ved jeg at flere af dammerne i den familie er blevet over 80 år.
M. v. h.
Kristian.