At bogmærke forumindlæg?

Startet af Allan Donovan Pedersen, 03 Jan 2014 - 15:34

Forrige emne - Næste emne

Allan Donovan Pedersen

Jeg sidder lige og gennemlæser en masse indlæg, nyere som ældre... og fik dén ide, om man mon ikke kunne gøre sådan at man kan bogmærke forskellige indlæg man finder interessante? Jeg finder selv en 'masse' indlæg i ny og næ, som giver mig god viden... og også nogle gange nogle indlæg jeg gerne vil følge...

- Var dét en ide?



Allan Pedersen
Forsker bl.a. i

- Brønnum,
- Daugaard,
- Donovan,
- Garbos,
- Grimstrup,
- Häggqvist,
- Just Nielsen,
- Pedersen,
- Schultz.

Ole Munk

Hej Allan

Du klikker bare på abonner på det indlæg, du gerne vil følge.

mvh Ole

Allan Donovan Pedersen

Hej Ole


Ja, dén finte kender jeg godt... men det var ikke sådan jeg mente...

- Jeg vil gerne ku' bogmærke dem herinde, så jeg ligesom får en liste over de mest interessante indlæg hér, således jeg nemmere kan finde dem igen... og heller ikke behøver åbne mit email-program... ;) Forstår du...?
Forsker bl.a. i

- Brønnum,
- Daugaard,
- Donovan,
- Garbos,
- Grimstrup,
- Häggqvist,
- Just Nielsen,
- Pedersen,
- Schultz.

Peter Bøjesen Jensen

Du kan bogmærke dem eller sætte siden på din favoritliste i din internet browser. Hvad det hedder komme an på hvilken browser du bruger. I firefox hedder det bogmærker i Internet Explorer hedder det at tilføje til favoritter.
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Lise Østerberg Bahr

Hej.

Jeg har også svært ved at finde gamle tråde - har spurgt lignende.

Bruger flere andre PC´er dvs. ikke altid egen (ældgammel umoderne - skrot/PC) !

Har ofte Browser problemer.

Med venlig hilsen
Lise Østerberg Bahr

Arne Feldborg

Citat fra: Allan Pedersen [11050] Dato 03 Jan 2014 - 15:34
Jeg sidder lige og gennemlæser en masse indlæg, nyere som ældre... og fik dén ide, om man mon ikke kunne gøre sådan at man kan bogmærke forskellige indlæg man finder interessante?
Du kan feks. oprette en mappe der heder "Forumindlæg" i din bogmærkelinje og så putte dem deri. Lav evt. en undermappe for hver gruppe.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Lise Østerberg Bahr

Hej Arne.

Hele mit "system" er under omlægning, så måske husker jeg at få lavet et sådant - når det basale og vigtigste - er på plads.

MVH
Lise