Krummespor

Startet af Inger Buchard, 10 Sep 2010 - 16:32

Forrige emne - Næste emne

Inger Buchard

1. Krummesporet forsvinder, når jeg klikker på min egen og andres profil. Er det meningen?
2. Typografien for krummespor er normalt en meget lille font. Når der som her bruges majuskler/store bogstaver, virker krummesporet som meddelsestekst, ikke som en funktion. Det signaleres dermed ikke, at her kan man gå baglæns i sit eget spor ved at klikke på eet af skridtene.

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Poul G. Michelsen

Hvad er et krummespor?

mvh
Poul G. Michelsen
Med venlig hilsen
Poul G. Michelsen

Inger Buchard

Mellem den grønne menulinie og den brune med punkterne Hjælp, Søg .... ligger en tekstlinie; den er delt op i de skridt, du har taget, for at komme frem til det sted på hjemmesiden, du står på aktuelt. Hvert skridt er et link, så du kan komme tilbage i dit eget spor.

Krummespor er det spor, som Grethe lagde ud i skoven, da hendes far førte hende og Hans ud til pandekagehuset, hvor heksen boede.

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Poul G. Michelsen

Tak for forklaringen!
Det udtryk er jeg aldrig stødt på før.

I øvrigt er jeg enig i din kritik.

mvh
Poul G. Michelsen
Med venlig hilsen
Poul G. Michelsen

Kathrine Tobiasen

CitatDesværre er der ingen af de ansvarlige, der reagerer på kritikken... eller ...?

Jo da, vi noterer os kritikken, men denne her er vist ikke det største problem lige nu.  En smule tålmodighed, tak...

Venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Forskningsområder: Ribe Amt (især V. og Ø.Horne og Skads Herreder), Djursland, Læsø, Frederiksborg Amt