har skiftet fra IE til Google Chrome - DK Gravsten kan ikke åbnes

Startet af Bente Wanning, 23 Nov 2013 - 17:33

Forrige emne - Næste emne

Bente Wanning

 ???
hej forum

Jeg har skiftet fra Internet Explorer til Google Chrome samt importeret alle favoritter til Chrome fra IE. Alle favoritter der er importeret virker, undtaget dk-gravsten.dk.

I google Chrome kan jeg ikke åbne noget som helst i DK-gravsten.dk. Jeg plejer at vælge amt osv og bagefter klikke på et grønt sogn for at åbne for søgning. Det grønne sogn kan jeg ikke klikke på og kommer så ikke videre.

Mon en venlig pc kyndig hjælper kan forklare mig hvad jeg skal gøre? Jer er kun pc bruger og ikke særlig klog til at rode rundt i programmer og alt bagved.

Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Leif Sommerdal

Prøv at trykke på index i stedet for, så kan du komme videre.
Det ser ud til at der benyttes en funktion, som ikke er kompatibel med nyere browsere på siden.
Jeg kan i hvert fald kun få de grønne felter til at virke i kompabilitetsvisning i Internet Explorer
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)




Bent Mortensen

Du må da undskylde hvis jeg har trådt dig over tærene, jeg ment bar at det var bedre at give et link, som man kunne forholde sig til, jeg kun også bar side at der skal et DK- forand så kører det
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Leif Sommerdal

#5
Det var skam ikke et spørgsmål om at være trådt over tæerne - det var bare for at få det afklaret.
Og sådan kan man jo vælge at surmule

Citat fra: Bent Mortensen [387] Dato 23 Nov 2013 - 18:40
jeg kun også bar side at der skal et DK- forand så kører det


Hvad mener du i øvrigt med dette
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Arne Feldborg

Citat fra: Bente Wanning Møller Poulsen [935] Dato 23 Nov 2013 - 17:33
I google Chrome kan jeg ikke åbne noget som helst i DK-gravsten.dk. Jeg plejer at vælge amt osv og bagefter klikke på et grønt sogn for at åbne for søgning. Det grønne sogn kan jeg ikke klikke på og kommer så ikke videre.

Sådan har det altid været. Det virker hverken i Chrome eller Firefox. Og i IE kun i ældre versioner (eller i kopatibilitetsmode).
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Bente Wanning

hej de herrer

tak for jeres input.

Jeg forstår det sådan at i Chrome kan jeg ikke bruge DK-gravsten.

DVS at jeg sideløbende er nødt til at have IE for at bruge dette site.

Så må jeg prøve at få en løsning på at få IE op igen sideløbende med Chrome. Hvordan kan jeg gøre dette?
Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Bent Mortensen

nej du kan stadig bruge Chrom brug det link jeg satte ind det virker, jeg bruger kun Chrom
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Bente Wanning

 :)
hej
tak for svar. Nu kører det bare derud ad.
God søndag.
Venlig hilsen
Bente Wanning 
Hjørring amt <Skæve<Voer<Astrup<Åsted sogne
Hals Arkiv 9370
Medlem af DS Danmark -

Arne Feldborg

Citat fra: Bent Mortensen [387] Dato 24 Nov 2013 - 13:21
nej du kan stadig bruge Chrom brug det link jeg satte ind det virker, jeg bruger kun Chrom
Ja, det virker som allerede konstateret, hvis man bruger "index". Og det har det hele tiden gjort.

Men ikke hvis man bruger kortet, og det var jo dét spørgsmålet gik på.
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Henning Pedersen

Citat fra: Arne Feldborg [185] Dato 23 Nov 2013 - 18:45
Sådan har det altid været. Det virker hverken i Chrome eller Firefox.

dk-gravsten.dk virker fint i Firefox, og det har jeg længe haft god glæde og nytte af.
Venlig hilsen
Henning

Arne Feldborg

Citat fra: Henning Pedersen [14177] Dato 24 Nov 2013 - 15:10
Citat fra: Arne Feldborg [185] Dato 23 Nov 2013 - 18:45
Sådan har det altid været. Det virker hverken i Chrome eller Firefox.

dk-gravsten.dk virker fint i Firefox, og det har jeg længe haft god glæde og nytte af.
Du glemmer at citere det jeg svarede på. Nemlig at det var kortvisningen der var tale om.
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.