Er dine aner også disse?

Startet af Ann Seiffert, 20 Jan 2011 - 14:50

Forrige emne - Næste emne

Ann Seiffert

Hej

Vi er kommet rimelig langt med denne del af stamtræet som er min mormors gren. Vi har rigtig mange oplysninger,billeder, fortællinger ... osv. det er en stor gren , da flere hold fik 15 / 11 børn ... så det giver jo en del :-)

Vi vil rigtig gerne i kontakt med folk der har samme aner, så vi evt. kunne udveksle data, historier, billeder osv. ... så hvis vi er i "familie" vil det være dejligt at høre fra dig..... også hvis du ikke har ret meget materiale... vi vil enorm gerne hjælpe :-)

Nedenstående er forældre og deres 1 barn som er min ane.... af gode grunde (plads) kan jeg ikke skrive navne på alle, men hvis du har en forspørgsel om du evt. har en ane der passer ind, skriver du endelig bare.

1 Gren:

Christen Christensen født:1768 Ølst sogn......... gift med ..... Karen Johansdatter født. 1756
Christen Christensen født: 1795 Essenbæk ....... gift med .....Ane Marie Laursdatter
Mariane Christensdatter født.1834 Essenbæk .... gift med ..... Søren Pedersen født. 1833 Brunmose
Petrine Pedersen født: 1857 Brunmose .............. gift med ..... 3 mænd (min ane ) Jens Thomsen

2. Gren

Thomas Christian Michelsen født: 1815 Randers... gift med...... Christine Jensdatter

3. Gren

Rasmus Thomsen Født: 1742 Fausing Randers ..... gift med ......Lucie rasmusdatter 1743
Rasmus Thomsen Rasmussen født: 1770 Lihme ..... gift med ..... Kirsten Sørensdatter
Rasmus Thomsen Rasmussen født: 1805 Lihme ..... gift med .....Kirsten Jensdatter  1804 Virring
Ane Kirstine Rasmusdatter født: 1838 Floes ........... gift med ..... Jeppe Andersen 1833 (gift 2. gang)

4. Gren

Rasmus Jeppesen født: 1736 (død 1810 Hjørning) ... gift med......Kirsten Nielsdatter (gift 2. gange)
Jeppe Rasmussen født: 1770 Hørning ......................gift med ..... Karen Andersdatter 1784 Hørning
Anders Jeppesen født: 1804 Fausing ........................gift med ...... Maren Madsdatter 1798 Fausing
Jeppe Andersen født: 1833 Fausing ......................... gift med ...... Ane Kirstine Rasmusdatter 1838

Med venlig hilsen

Ann Seiffert









Ann Seiffert

Eli Lothardt Dahl

Hej Ann

Har du overvejet at indsende en gedcom-fil til Lundin? Sidste gang jeg indsendte, fik jeg svar vedrørende over 100 andre forskere, som jeg har fælles aner med.
Venlig hilsen

Eli-Grenaa

Ann Seiffert

Hej Eli

Hvem er Lundin?... det lyder ellers spændene:-)

men det er også for at tilbyde vores materiale til andre der måske først nu er gået igang, eller som har lyst til at "tjekke" om de har de samme informationer som os, eller vi sammen kan gøre vores slægtstræ endnu bedre :-)

Ann
Ann Seiffert


Ann Seiffert

Hej Jens

Nu har jeg lavet en fil og sendt den til dit link... så må vi se hvad der sker :-)

Det kan jo være en hjælp til mig, men jeg eftersøger jo også folk der måske ikke har indsendt deres materiale til Landin endnu, som kunne gavne af vores materiale.

Jeg har set 2 medlemmer herinde som før har "diskuteret" denne gren, så der er nogen ;-) (har sendt en personlig mail til den ene )

Hvis der er andre der har lyst til at spørge ind til mine aner skal I endelig ikke holde jer tilbage :-)

Ann



Ann Seiffert