Hjælp til at finde søn

Startet af Marianne Helverskov Jensen, 20 Jan 2011 - 10:56

Forrige emne - Næste emne

Marianne Helverskov Jensen

Hej  :D
Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig. Jeg er ved at finde min farmor's søskne. Min farmor hed Else Emilie Kristoffersen og er født den 5 juli 1925 i korup Sogn. Jeg manlger henden ene bror som hedder Aksel han hedder måske noget foran og efternavne er nok stave Christophersen. Jeg har hans storebror Kristian Gunner Christophersen født 2 septenber 1914 i Odense Amt, Skovby Herred, Vigerslev Sogn. De næste to brøder Gotfred Henry Christophersen og Alfred Åge Christophersen er født 25 maj 1916 i Odense Amt, Skovby Herred, Vigerslev Sogn.
Håber nogle kan hjælpe mig.

Anette Eriksen

Hej Marianne,

Du finder Aksel Georg Christoffersen i folketællingen for Korup 1930 - opslag 36 på arkivalieronline.

Han bor sammen med broderen Henry Godtfred. Der står Aksel er født i Korup den 12. august 1912, så du må kunne finde ham der.

Mange hilsner
Anette Eriksen

Marianne Helverskov Jensen

Hej Annette.

Jeg kan desværre ikke finde Aksel Georg Christoffersen i korup , men kan du se hvad det er der står i folketællingen som bopæl 5 november 1929 ??

Hilsen
Marianne



Citat fra: Anette Eriksen Dato 20 Jan 2011 - 11:53
Hej Marianne,

Du finder Aksel Georg Christoffersen i folketællingen for Korup 1930 - opslag 36 på arkivalieronline.

Han bor sammen med broderen Henry Godtfred. Der står Aksel er født i Korup den 12. august 1912, så du må kunne finde ham der.

Mange hilsner
Anette Eriksen

Vibeke Weilby Bach

Hej

Du finder Aksel opslag 24 i Korup forældrene er ikke gift endnu

Hilsen Vibeke

Anette Eriksen

Hej Marianne,

Jeg har sendt dig den omtalte folketælling pr. mail.

Mange hilsner
Anette Eriksen

Marianne Helverskov Jensen

Hej Vibeke.

Tak for hjælpe. Jeg kunne bare ikke få det til at passe i første omgang, da jeg har snakke med den ene af hans søstre og hun mente at Kristian var den ældste.