Et alternativt tiltag.

Startet af Bent Jørgensen, 09 Okt 2013 - 18:12

Forrige emne - Næste emne

Ruby

Kors - fortsætter det virkelig her efter Mariannes indlæg? Åbenbart.

Jeg orker ikke mere  - for at sige det ligeud: Først og fremmest pga. Arnes indlæg. Skal man i øvrigt referere til sagen fra tidligere i år, er der god idé i at referere til hele sagen. Læser man fra besked 1 i den gamle sag, vil man se, hvordan sagen udvikler sig løbende i mere og mere ubehagelig retning. Og her har Arne såvel som andre en meget aktiv rolle. Jeg selv også - i hvert fald i det sene forløb - hvor jeg bl.a. modtag private trusler (eller noget der i hvert fald læner sig kraftigt deropad) og lange usammenhængende private emails, som jeg aldrig har fundet ud af meningen med og som jo ikke ses af trådene i DIS Forum (!), men også store opfordringer til at holde fast og ikke lade mig skræmme ud af debatten. Ikke mere om den sag her fra min mund.

...og heller ikke mere om nærværende sag. Jeg konkluderer, at der ikke er den store vilje eller lyst til samarbejde omkring det nye tiltag. Ville som andre ønske, at den samlede bestyrelse var kommet med en udmelding, men orker ikke at presse yderl. på. Øv, hvor er det trist.

Bent Mortensen

Helle
Nu er det jo sådan at Bestyrelsen kan lave nogle tiltag, men de er ikke ene bestemmende, der er under ansvar over for Generalforsamlingen.
Så må vi jo se hvad medlemmerne siger/beslutter til den tid
Venlig Hilsen
Bent Mortensen 7500

Bent Jørgensen

Hej alle.
Hvad har jeg dog gjort ved at starte denne tråd.

Der er åbenbart både disputerelyst og forskellige holdninger.

Jeg føler mig egentlig forpligtet til at gennemlæse alle bidrag, men besluttede kun at skimme.

Jeg har egentlig lyst til som initiativtager at fremkomme med en konklusion, men vil holde mig ude af diskusionen.

Overordnet er min holdning, at vi i fællesskab glæder os over og arbejder for vores fælles interesse.

Da alle har fået rig mulighed for at ytre sig vil jeg som initiativtager til tråden, foreslå moderator, at den lukkes.

Med venlig hilsen
Bent

Kathrine Tobiasen

Moderator vælger at følge Bents ønske og lukke tråden.
Debatten ville givetvis kunne fortsætte en rum tid endnu, men lige så givetvis uden at nå til enighed eller en form for konklusion.

@Bent, du har ikke noget ansvar for den vej tråden har taget, dit oplæg var helt i orden. Men du fik da lukket op for en hvepserede!

Jeg tror et pusterum vil være helt fint, hvis nogen skulle have lyst til at fortsætte...
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.