hjælp søges.

Startet af Yvonne Jensen, 12 Okt 2010 - 20:49

Forrige emne - Næste emne

Yvonne Jensen

 :) Hej er der nogle søde mennesker som kunne hjælpe mig ,det drejer sig om et opslag i viborgs stifttidende eller hvad det hedder,det drejer sig om en faderskabssag.
jeg søger faderen til Holger burgdorf jensen født d.26 januar 1925  iå rhus af Martha jensine jensen født d.13 febuar 1904 i hessellund ,,på hans dåbsattest står kun moderens navn.Han er døbt i vor frue kirke århus d.6 sept.1925.jeg har fået at vide at man kan se dette i viborg,da jeg er fra sjælland er det svært for mig.
på forhånd tak
yvonne.

Astrid Skyum

Hej Yvonne
Jeg har været på LAV og set i kirkebogen efter Holger Burgdorf Jensens fødsel.
Desværre er der ikke oplyst, hvem faderen er.
Dog står der noteret at Nibe kommune  har forsørgelsesforpligtelsen.
Det må være fordi moderen har opholdt sig der 10 måneder før fødslen.
Nok ikke meget hjælp.
Jeg har ikke set i folketællingen 1930 for dette sogn.
mvh.
Astrid

Yvonne Jensen

 :DTusind tak,der var sødt af dig ,at hjælpe mig.Jeg ved at Holger Burgdorfs far var fra nibe,men ikke hvor i Nibe,og der var en rettelse i nibe i nibes sogns kirkebog,at fattigudvalget 16-4-1925 fra nibe har barnet fødselstedsret i nibe kommune,altså at holger b.jensen har stået i kirkebogen ,men hvem er mon hans far,der må da være en faderskabssag der eller hvor tror  du jeg kan finde ham,jeg er helt kørt fast.
venlig hilsen yvonne.

Astrid Skyum

Hej Yvonne.
Jeg så påtegningen i Nibe kirkebog, men der stod kun moderens navn. Der er sikkert en faderskabssag, men det kan være meget tidskrævende at finde frem til den. Jeg har selv forgæves forsøgt mig på sadan en opgave.
Jeg kommer kun sjældent til Viborg, så måske der er en mere garvet medlem, der kan hjælpe dig.
mvh.
Astrid

Yvonne Jensen

Hej ,jeg søger hjælp til et opslag i viborg,det drejer sig om en faderskabssag,her kommer de oplysninger jeg har.

Jeg søger oplysninger om HOLGER BURGDORF JENSEN FAR,HOLGER ER FØDT I ÅRHUS D.26-1-1925.
hans mor hed  MARTHA JENSINE JENSEN FØDT D.13-2-1904.
hvis der er nogle garvede ,som kan slå dette op for mig ,vil jeg blive glad og kan komme videre.
Holgers far kom fra NIBE,jeg har fået at vide at man kan se det i Viborg.
på forhånd tak .
yvonne.