To spørgsmål om Nyt emne!

Startet af Rose Marie Spooner, 03 Okt 2013 - 23:23

Forrige emne - Næste emne

Rose Marie Spooner

Jeg undrer mig over, at der når jeg spørger til et emne er der i den yderste venstre´side et smily i mærket?
Samtidig vil gerne vide, hvordan jeg skal notere "Nyt", når mit ene er nyt?
Med venlig hilsen
Rose Marie Spooner

Jesper Skov

Jeg forstår ikke, hvilken smiley det er du mener - uddyb venligst.

Systemet sætter selv mærket "Nyt" på tråde, som en person ikke har læst endnu.


Med venlig hilsen

Jesper Skov

Rose Marie Spooner

Hej! Tak for oplysningen om "Nyt"
Det andet spørgsmål drejer sig om i fx. dette foreum. Til venstre for "Overskrift" er der 2 rubrikker med forskellige symboler og den yderste er der indføjet en "smily" og det undrer mig.
Mvh Rose Marie Spooner

Inger Toudal


"Smiley'en" betyder, at du har skrevet et eller flere indlæg i den pågældende tråd.

Venlig hilsen
Inger Toudal
Venlig hilsen
Inger Toudal

Rose Marie Spooner

Mange tak for oplysningerne.
Mvh Rose Marie Spooner

Hans Poulsen




Til venstre for "Overskrift" er der 2 rubrikker med forskellige symboler og den yderste er der indføjet en "smily" og det undrer mig.


Smiley'en" betyder, at du har skrevet et eller flere indlæg i den pågældende tråd.



Hej Rose Marie og Inger

At det lille gule symbol med tre streger i skal forestille en Smiley, har jeg aldrig tænkt på før.

Det er muligt, at symbolet på nyere pc'er ræder tydeligere frem som en Smiley, men ikke på min ældgamle pc.

Med venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Rose Marie Spooner

Hej Hans!
Så vidt jeg kan se, er det meget sjældent, at det forekomme, at denne "smiley" er på og i øvrigt har jeg ikke før haft spørgsmål til denne familie (tråd)?
Men jeg er ikke særlig rutineret, så måske derfor?
Mvh
Rose Marie Spooner

Inger Toudal

Hej Rose Marie

Efter Hans' indlæg og dit svar gik det op for mig, hvilken smiley du mener - den kan vælges under Besked ikon,
der ses lige under Overskrift, når du skriver i "Start nyt emne" eller "Skriv svar".

Der er så nogle få, der vælger et andet alternativ end "Standard". Det gjorde jeg f.eks. nu.

Hvis spørgeren har valgt et andet alternativ end standard ikon i sit første indlæg, ses smiley'en også i oversigten
for den pågældende gruppe.

Venlig hilsen
Inger T.  :)
Venlig hilsen
Inger Toudal

Rose Marie Spooner

Hej Inger! Tusind tak for dit svar - det forstod jeg. Og vil være opmærksom på, at jeg ikke gør det fremover, for det var ikke meningen.
Mvh Rose Marie