Opslag i vejviser Ålborg

Startet af Susanne Riis , 16 Sep 2013 - 09:26

Forrige emne - Næste emne

Susanne Riis

Idet jeg henviser til min indlæg i "Aneefterlysning",

https://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,65551.0.html


hvor jeg ikke har været så heldig at få nogle gode råd til at komme videre, var der en god veninde, der sagde at jeg evt. kunne prøve at finde dem via Ålborg vejviser, hvilket jo er en genial ide, jeg ikke lige selv var kommet på. Nu er problemet så bare at jeg bor I Herlev og ikke lige kommer til Ålborg.

Så nu har jeg brug for hjælp igen, jeg håber så at jeg er lidt heldigere denne gang :-)

Er der nogen der har mulighed for at slå op I Ålborg vejviser for hhv. ca. 1906 og kigge efter en Theodor Thorvald Pedersen, Barber
(Navnet kan være stavet anderledes, f.eks. Teodor eller Torvald, Thorval og Pedersen kan være stavet med t istedet for d)

Ligeledes leder jeg efter Hans Peter Pedersen, Typograf omkring 1912-1914 . Jeg leder efter en adresse.

mvh
Susanne Riis



mvh
Susanne Riis

forsker i slægterne Riis, Kagstrup, Kolding, Pedersen,Brøchner og Gjørup

John Thomsen

Aalborg Stadsarkiv har vejviseren stående frit fremme.

Jeg tror ikke personalet slår en hel masse personer op uden at tage betaling, men jeg vil tro et enkelt eller to opslag går an. Hvem kan lade være, når vejviseren står 10 meter fra det sted, hvor man læser e-posten?

Jeg vil som udgangspunkt gerne slå personer op i vejviseren, men det bliver når jeg får tid og lyst eller selv skal forbi arkivet i et ærinde.

NB: Aalborg staves med Aa.

Susanne Riis

Tusind tak for dit svar John.

Men jeg har I mellemtiden skrevet til Aalborg Stadsarkiv, da det ikke så ud til at der ville dukke en hjælpende hånd op her i dette forum, som har været så venlige at slå det op for mig.

At der kom en hjælpende hånd alligevel, er jeg kun glad for.

Mvh
Susanne Riis
mvh
Susanne Riis

forsker i slægterne Riis, Kagstrup, Kolding, Pedersen,Brøchner og Gjørup