Borgerlig vielse Aalborg 1934

Startet af Isabelle Schou, 17 Sep 2013 - 02:32

Forrige emne - Næste emne

Isabelle Schou

Hej alle,

Jeg håber på hjælp til at finde oplysninger om et par, der bliver gift på Aalborg Borgmesterkontor den 23. juni 1934.

Brudgom: Ludvig Ejnar Nielsen, født 31. oktober 1887
Brud: Anna Mikkeline Thomsen, født 27. august 1900

Det er de eneste oplysninger jeg har om de 2 personer, så jeg håber meget på yderligere oplysninger via den borgerlige vielse.

På forhånd tak :-)

Bedste hilsner
Isabelle Schou

Isabelle Schou

Jeg vil være meget taknemmelig for bistand med opslag, da jeg ikke selv er mobil grundet sygdom. Jeg betaler gerne for hjælpen.

Isabelle Schou

Ingen som er villige til at hjælpe? Mod betaling naturligvis.

Grethe Elten Mortensen

Hej

Prøv at ringe til Ålborg Stadsarkiv og forklar dit problem. Jeg ved ikke om de kan hjælpe men det er da en mulighed.

God weekend
Grethe Elten Mortensen

Jørgen Christensen

For mig at se, Isabelle, skal du til Landsarkivet i Viborg for at finde oplysningerne.

Hvis du på Daisy laver en søgning, hvor du skriver Ålborg i feltet Arkivskaber og skriver ægteskab i feltet Arkivserie og vælger perioden 1920-1940, vil du se, at de relevante arkivalier findes i Viborg.

Venlig hilsen,
Jørgen.

Jørgen Christensen

Undskyld, Isabelle, jeg lægger først nu mærke til din oplysning om, at du ikke selv kan tage på arkivet!

Jeg ved ikke, hvornår jeg selv kommer til Viborg næste gang, men jeg er sikker på, at der er andre her på Forum, som gerne vil lave opslaget for dig. Prøv med et indlæg med overskriften Opslag på Landsarkivet i Viborg.

Venlig hilsen,
Jørgen.

Isabelle Schou

Mange tak Jørgen, det vil jeg prøve :)