Flytning af indlæg

Startet af Thestrup-Bjørn, 15 Aug 2013 - 18:24

Forrige emne - Næste emne

Thestrup-Bjørn

Jeg har et lille luksusproblem.

Når jeg i f.eks. Aneefterlysning vælger en flyttet tråd
- og forfølger den til f.eks. Metode og Teknik, ryger jeg helt ud af programmet, når jeg har læst (og lukket for) den det nye sted.

Ryger ud i cyberspace og må begynde forfra for igen at komme til Aneefterlysning.

Det ville dog være dejligt, hvis man lidt nemt kunne komme tilbage til det sted, man kom fra.

Jeg mangler et lille vindue, der siger noget i retning af "Luk for dette vindue"
- som det er nu, lukker jeg faktisk for alle vinduer uden at ville det.


Håber, jeg har forklaret sagen forståeligt.

v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Arne Feldborg

Citat fra: Thestrup-Bjørn Dato 15 Aug 2013 - 18:24
Når jeg i f.eks. Aneefterlysning vælger en flyttet tråd
- og forfølger den til f.eks. Metode og Teknik, ryger jeg helt ud af programmet, når jeg har læst (og lukket for) den det nye sted.

Ryger ud i cyberspace og må begynde forfra for igen at komme til Aneefterlysning.
Jeg er ikke helt med på hvad du mener, og ahr måske lidt svært ved at se problemet.

Hvis du lukker vinduet så ryger du naturligvis ud af forum, det vil du jo altid gøre hvis du lukker vinduet.

Hvis du følger det link der bliver vist når et indlæg er blevet flyttet kommer du til indlæget der hvor det nu er. Så vidt, så godt.

Når du så har læst indlæget kan du enten bruge browserens tilbagepil og kommer dertil hvor du var før, eller du kan klikke på "gå" og komme til oversigten over tråde i den gruppe indlæget er blevet flyttet til.



mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Thestrup-Bjørn

Tak for svar.

Jeg plejer ellers i de fleste tilfælde at anvende browserens tilbagepil, men tænkte ikke over, at jeg også skulle bruge den, når jeg har været inde i et flyttet indlæg.

Rart at få en reminder om metoden.
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998