Anna Emilie Theodora Eskildsen,enke søges i Kbh/Fr.berg vejviser efter 1895

Startet af Jytte Klausen, 06 Aug 2013 - 16:16

Forrige emne - Næste emne

Jytte Klausen


Jeg leder efter enke Anna Emile Theodora Eskildsen's død. Sidst kendte opholdssted er Carit Etlarsvej 12, Frederiksberg- set i vejviseren over København 1895. Hun er ikke at finde på denne adresse i FT 1901. Jeg har heller ikke fundet hendes død i Frederiksberg sogn, håber derfor der er en venlig person, der vil kigge efter hende i senere vejvisere.
Disse vejvisere er guld værd - bare ærgerligt der ikke er flere tilgængelige på nettet.


Anna blev født d. 9.maj 1849 Holmens ops. 224.
Hun blev viet til Peder Andreas Eskildsen d. 3. maj 1870 Kgs. Lyngby ops. 167.
Peder Andreas døde d. 21.feb. 1887 - hvor ved jeg desværre ikke.

mvh
Jytte

Jytte Klausen



Eva Morfiadakis

Hotel Monopol låg väl precis vid Rådhuspladsen där Strøget börjar.

Eva M
Eva M


Jytte Klausen

Hej Eva

Jeg havde kigget i politiets registerblade, og den du linker til har jeg tolket ligger før 1895, måske kort efter mandens død. Jeg kan ikke få øje på et årstal - kan du?

Hun er også her:  http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=3439100&searchname=polit_simple

mvh
Jytte

Kan se du kom først Eva

Eva Morfiadakis

Den första bladet är från 1914. Det andra från 1891.

Eva M
Eva M

Jytte Klausen


Jeg troede også først, der står 14 og søgte hende derfor død i Holmen. Da det ikke lykkedes at finde hende der, kiggede jeg igen på datoen på bladet og mener nu, der står 7/3   /4 - hvad det så end betyder?

Hilsen
Jytte

Anne Mortensen

Hej Jytte

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1542193&searchname=polit_simple

Dette kort er Udfærdiget 7/3 14 = 1914.

Det er samme dato hun flytter fra Hotel Monopol til Holmens Kanal - selvom der ikke står dato før adressen.

Jeg er taster og superbruger på Pol.reg. og er ikke i tvivl om datoen.

Når man Pol.reg. søger på Hotel Monopol ses at adressen er Vingaardsstræde 1.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Jytte Klausen

Hej Anne

Tusind tak skal du have, nu er jeg i hvert fald ikke i tvivl om, det er 1914, og hun da bor Holmens Kanal.

Da jeg forgæves har søgt hende død i Holmen efter 1914, og jeg ikke kan se, om hun stadig bor der v. FT 1916 (ikke tilgængelig på AO), vil jeg blive glad, hvis der er en person, der vil være behjælpelig med nye spor.



Mange hilsner
Jytte

John Nielsen

Hej Jytte

Din mailadresse er ikke enabled, så send mig en mail, så sender jeg FT1916 Holmens Kanal.

Hilsen John Nielsen

Jytte Klausen

Hej John

Det tager jeg med tak imod. Min mailadresse skulle nu være synlig - ellers lad mig det vide.

Hilsen
Jytte

John Nielsen

Hej Jytte

Din mail er ikke tilgængelig, men du kan sikkert se konvolutten selv.
Brug min konvolut og send en mail.

Hilsen John Nielsen

John Nielsen

Hej Jytte

Jeg har sendt mail.

Uden et nærstudium så ser det ud til at alle FT1916 København er defekte, så jeg generer jnlp til hele København.
De kan ses her når der er opdateret: AO-Rebus

Hilsen John Nielsen

Jytte Klausen

Hej John

Mange tak for tilsendte FT, men efter at have gået hele gaden igennem fandt jeg hende ikke - så hvor hun nu er, er det store spørgsmål.  Forslag modtages med stor tak.



Jeg er ikke helt med på, hvad du mener med dette:
"Uden et nærstudium så ser det ud til at alle FT1916 København er defekte, så jeg generer jnlp til hele København.
De kan ses her når der er opdateret: AO-Rebus"

Mange hilsner
Jytte


John Nielsen

Hej Jytte

Det betyder at hvis du skal kikke et andet sted i FT 1916 københavn for at finde hende og den ikke er på AO så kan du se den her: AO-Rebus

Hilsen John Nielsen


Jytte Klausen


Jeg opgraderer lige mit indlæg, da jeg stadig håber, der er en person, der har mulighed for at kigge i vejvisere efter Anna's adresse - nu efter 1914.

mvh
Jytte