0 Beskeder?

Startet af Jens Peter Lieberkind, 11 Okt 2010 - 23:32

Forrige emne - Næste emne

Jens Peter Lieberkind

Nu er der da noget helt galt!  :o

[vedhæfting slettet af admin]

Jens Peter Lieberkind

Dette her er mit 34. indlæg. ;)

Lars Jørgen Helbo

Det har sandsynligvis noget med flytning af grupper fra den lukkede til den åbne afdeling at gøre. Tælleren af indlæg er nok blevet nulstillet i en af de grupper.

Pernille Dreier har nok skrevet sit indlæg, før gruppen blev flyttet til den åbne afdeling, og derfor tæller det ikke med, selv om det findes.

Jens Peter Lieberkind

Næh, tælleren er vist helt stoppet. Indlæggene er helt nye. Jeg står sikkert stadig på "Beskeder: 30" efter dette indlæg...


Ikke at det gør noget, men det ser fjollet ud med de helt lave numre.  :D

Mette Fløjborg

Tælleren er nu genstartet i alle forumgrupper.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

Helge Bay

Hej

Hvad skal vi bruge den tæller til??

Hos mig står den vist nu på 26, selv om jeg ikke har skrevet en eneste besked til nogen i forummet.
Derimod har jeg skrevet en del Indlæg   ;D

Mvh.

Helge

Leif Bærtelsen

Citat fra: Helge Bay Dato 14 Okt 2010 - 16:54
Hej

Hvad skal vi bruge den tæller til??

Hos mig står den vist nu på 26, selv om jeg ikke har skrevet en eneste besked til nogen i forummet.
Derimod har jeg skrevet en del Indlæg   ;D

Mvh.

Helge

Ja, du har foretaget en del Indlæg med beskeder om din holdning til nogle af overskrifterne i forum.  ;)
Leif Bærtelsen - 2670  - Legacy bruger

Jens Peter Lieberkind

Hej Leif

Er du godt klar over at alle de =-tegn i din signatur gør den for bred til at være på siden i nogle browsere? Det kan godt være det ser godt ud i din egen browser, men hos mig bliver der tilføjet en scrollbar for at kunne få hele linjen til at være der. Bare til din orientering. ;)

Jens Peter

[vedhæfting slettet af admin]

Leif Bærtelsen

Citat fra: Jens Peter Lieberkind Dato 17 Okt 2010 - 13:38
Hej Leif

Er du godt klar over at alle de =-tegn i din signatur gør den for bred til at være på siden i nogle browsere? Det kan godt være det ser godt ud i din egen browser, men hos mig bliver der tilføjet en scrollbar for at kunne få hele linjen til at være der. Bare til din orientering. ;)

Jens Peter

Tak for info :)

Nej, det vidste jeg ikke. Men jeg kan se det nu. Jeg retter det straks.
Leif Bærtelsen - 2670  - Legacy bruger

Leif Bærtelsen

#9
Prøver lige igen (undskyld)

Har nu brugt kode istedet
Leif Bærtelsen - 2670  - Legacy bruger

Helge Bay

Hej Leif

Ved "Besked" forstår jeg altså noget helt andet. Når jeg giver (eller skriver) en besked til nogen, så forventer jeg, at vedkommende retter sig efter det.

Med et indlæg i en debat giver jeg udtryk for en mening, men jeg forventer ikke ubetinget, at man retter sig efter den.

Mvh

Helge

Jens Peter Lieberkind

Tjah, så må vi vel have ordbogen frem igen - både den nye og den gamle:
Den Danske Ordbog - moderne dansk sprog
Ordbog over det danske Sprog - dansk i perioden 1700-1950

At nogle åbenbart kun forstår en mindre del af de betydninger ordet kan have, ændrer ikke på at der absolut ikke er noget galt i at bruge det her i forum, og at det hverken er en ny måde at bruge det på, en forfladigelse af sproget eller hvad man nu ellers kan finde på af dårlige argumenter.

Når det så er sagt, foretrækker jeg også selv "indlæg". ;)

Jens Peter

Ove Blach

Hej Helge.

I det ny forum tæller et indlæg som en Beskeder: 32. Det er med andre ord det samme som indlæg var i det gamle forum. Så de 32 som står hos dig er indlæg.
MVH Ove Blach 9240
ogb@mail.tele.dk http://www.o-blach.dk

Helge Bay

Hej Ove

Citat:
"Det er med andre ord det samme som indlæg var i det gamle forum"

Det er også det jeg foretrækker, at kalde det.
Jeg bryder mig ikke om at skrive beskeder til andre her i DIS-forum, heller ikke til dig, så vær venlig at betragte denne "besked" som et indlæg  ;D

Mvh.

Helge

Ove Blach

Hej Helge.

Det er bare OK

Læg mærke til at dine Beskeder: nu er 33
MVH Ove Blach 9240
ogb@mail.tele.dk http://www.o-blach.dk