Karl Georg Nørgaard, som blev født den 16-3-1913 på rigshospitalet

Startet af Preben Ebsen Nørgaard, 25 Maj 2013 - 10:05

Forrige emne - Næste emne

Preben Ebsen Nørgaard

Hej

Da hovedbøgerne og udsætterbøgerne endnu ikke er kommet på AO, vil jeg høre, om der er en venlig sjæl, som vil foretage et opslag i hovedbøgerne og evt. udsætterbøgerne.

Det drejer sig om Karl Georg Nørgaard, som blev født den 16-3-1913 på rigshospitalet opslag 128 i perioden 1912 -1913. Her henvises til siderne 308B for Karl Georg Nørgaard og 311B for forældrene.

Venlig hilsen Preben



Preben Ebsen Nørgaard

Hej

I referat af møde i Rigsarkivets brugerråd, som blev afholdt d. 30. oktober 2012, nævnes følgende
"Fødselsstiftelsens hoved- og udsætterprotokoller vil for en kortere periode være fjernet fra deres pladser i Selvbetjeningsmagasinets øverste etage, idet de skal skannes. I løbet af ca. ½ år vil de være at finde på Arkivalieronline under Andre arkivalier."

Er der nogen som ved om kopieringen er påbegyndt? og det bliver nok ikke under "Andre arkivalier" de bliver placeret, da "Andre arkivalier" jo ikke findes længere.

Mvh Preben

Susan kirkeberg Johansen

Hej Preben.

Jeg har nogle af de oplysninger du skal bruge på billeder sender dig nogle private mail. Ved du om han er adopteret ???

Hilsen Susan K Johansen

Susan kirkeberg Johansen

Hej Preben.

Jeg går udfra du ved hvem moderen er og det er en far du mangler ???
Hilsen Susan

Preben Ebsen Nørgaard

Hej Susan

Tak for hjælpen.

Jeg svare dig på mail.

Mvh Preben