Politietregterblade

Startet af Erna Bonnemann, 05 Jan 2011 - 16:41

Forrige emne - Næste emne

Erna Bonnemann

hej er det nogle som kan forklare mig hvordan at jeg kan finde en person i Politietregterblade
Hans Peter Hansen er født i Terslev 21.mar.1873 og blev gift i København 08.apr.1900 Vor Frelser Kirke. Sokkelund hrd. København med Andrea Kirstine Marie født Rasmussen jeg har prøvet men kan ikke finde ud af det på forhånd tak
Hilsen Erna Bonnemann

Berit Hansen


Vagn Altmann

Jeg har fundet dette ved at trykke på fanebladet "Søg" og derefter skrive: Hansen og fødseldata.

http://www.politietsregisterblade.dk/index.php?option=com_sfup&controller=politregisterblade&task=viewRegisterblad&id=1991624&limitstart=0

I fanebladet "Hjælp og vejledninger" kan du finde god støtte til dine søgninger.

Tilføjelse:
Ganske vist passer bryllupsdatoen ikke, men det er nok manden, der har givet oplysningen ;)
Venlig hilsen

Vagn Altmann 6360

Jørgen Sørensen

I dette tilfælde står der også noget på modsatte side, følg link over billedet.
Det er dog ret dårligt, og der mangler gadenumre og datoer, bladene førtes dog den 1/5  op 1/11 hvert år.
Det jeg læser - Gasværksvej, Sankelmarksgade, Oehlenschlægersgade
Venligst Jørgen - 2300

Erna Bonnemann

Hej og 1000 tak for hjælpen men jeg spørge lige dumt men hvad er et fanebladet for jeg har prøvet at skrive hans navn og født dag men så kommer det at det ikke er nogle og jeg er rigtig glad for at i har fundet ham til mig men det ville være dejlig at jeg selv kan en anden gang
Hilsen  Erna

Berit Hansen

#5
Hej Erna!

Når du går ind på www.politietsregisterblade.dk er der en sort bjælke der starter med:
forside - bladr. og søg osv.

Du trykker på søg som er et faneblad.

Du kommer til ny side og her kan du i firkanterne skrive alle de oplysninger du har på en person og så trykker du søg og så skulle der gerne fremkomme noget, du måske kan bruge.
(husk at skrive både dag, måned og år på personen, hvis du har det)

Venlig hilsen
Berit - 3050

Erna Bonnemann

hej igen så fandt jeg ud af det rigtig mange tak for hjælpen
Knus Erna

Eva Morfiadakis

Hej!

Och det finns en alimentationssag på honom. Du ser numren i samma rad som Sadelmagersvend.
Han har tydligen haft ett utomäktenskapligt barn.

Eva M
Eva M

Ole Olsen

Hej
Er der nogen her på siden der kan fortælle mig, hvilket årstal Politiets registerblade blev startet, og er årene 1890-1923 de år der er på nettet?

Mvh. Ole Olsen