Afdøde i Købanhavn efter 1885 - Hjælp tilbydes

Startet af Stina Kirkegaard Hansen, 27 Mar 2013 - 20:12

Forrige emne - Næste emne

Sanne Borgstrøm Andersen

Hej Stina

tusinde tak... jeg synes ellers jeg havde ledt... men tak, nu kikker jeg lige på dem.. kan se at Niels så dør i 1903... aha.. og skægt nok synes alle at havne i Saxogade uanset hvilken ende af grenen det er... griner de må da ha kendt hinanden...

mvh
Sanne

Stina Kirkegaard Hansen

Maren Sofie er desværre et lidt almindeligt navn, men her kommer et par bud på hende:
27/9 1914: Begravelser d. 27/9 ....det står lidt utydeligt men måske Kapellet ved Frelsers kirke?
27/3 1920: Enkefru Maren Sofie Larsen står under Begravelser fra Søndre Kapel Bispebjerg Kirkegård.
Venlig hilsen
Stina

Stina Kirkegaard Hansen

Hans Peter Petersen er desværre også meget almindeligt. Kender du hans profession?
Venlig hilsen
Stina

Sanne Borgstrøm Andersen

Hej Stina

Ja Hans Peter Petersen skulle have været ansat ved KBH vandværk... ved min morfar´s fødsels står faderen som pensioneret ved KBH vandværk... men i FT står han som ansat ved vandværket KBH. Tror det er der hvor pumpehuset ligger i dag....

mvh
Sanne

Sanne Borgstrøm Andersen

Hej Stina

jeg tror det er hende den sidste der er begravet Sønder kapel Bispebjerg kirkegård... men jeg går lige ind og tjekker...

Lige som alle grene havner i Saxogade... ja så ser det også ud som om de alle havner på Bispebjerg... pudsigt.

mvh
Sanne

Sanne Borgstrøm Andersen

Hej igen

Jeg har ikke kunne finde hende død ud fra de to dato´er.. hmmm... har ledt i kirkerne i området... jeg afventer lige om du er heldig at finde noget...

mvh
Sanne

Stina Kirkegaard Hansen

Der er desværre ikke mere at hente på hverken Maren eller Hans.
Venlig hilsen
Stina

Sanne Borgstrøm Andersen

#97
Ok Stina, men mange tak for hjælpen.

Jeg har spurgt Bente om hun kan se gravstedet på Niels Larsen... måske kan jeg finde noget der...
mvh
Sanne

Sanne Borgstrøm Andersen

Hej Stina

jeg har lige med en god venindes hjælp fundet frem til at Maren Sofie Larsen levede i 1930 i Ægirsgade... hjælper det noget på en evt. søgning efter hende...?

mvh

Sanne

Stina Kirkegaard Hansen

Nej, desværre ikke....
Venlig hilsen
Stina

Sanne Borgstrøm Andersen

Hej Stina

Helt ok... tak for hjælpen.

mvh
Sanne

Thestrup-Bjørn

Hej Stina!

Et supertilbud  :D

Jeg har lige sendt dig en mail til den mailadresse, du nævner her i dit allerførste indlæg (side 1).

Håber, du vil svare mig via den private mail - for dit svar "drukner" sandsynligvis her.
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Ejvind Hansen

hej Stina.

Vil du hjælpe mig, med hendes død

Agnes Christiane Laurine Willumsen /f. Larsen

født i Sorø - Alsted - d. 17 - 7 - 1871

hun bor i 1930 - Frejasgade 2 - 4 sal th. (Forhus)

Mvh. Ejvind.

Gitte Lund

Hej Jeg har i flere år søgt efter ovennævnte Helga, som er min mands ane. Fandt hende i går ved systematisk at gå gennem kirkebøgerne i Sokkelund Herred. Indskrivningen er sparsom med oplysninger, men da jeg ikke vidste navnet på hendes mand, gav det dog lidt.

Helga er født 18. maj i Kolding. Boede ved død Blankavej 41 St. og var gift med støberiarbejder Jens Peter Olsen.

Hvis jeg gennem en dødsannonce eller andet kunne få flere oplysninger om mand og børn, ville det være dejligt.

Venlig hilsen Gitte Lund

Stina Kirkegaard Hansen

Hej Gitte
Jeg burde have skrevet dette tidligere, men jeg har midlertidigt lukket tråden, da mit abonnement er udløbet, men jeg regner med at genoptage den igen inden længe.

Bedste hilsner
Stina

Gitte Lund

Hej skal jeg så skrive en ny anmodning.

Jeg kunne ikke skrive før, da jeg først lige har fundet hende :)

Vh Gitte