Søger vielse i Aarhus, Vor Frue

Startet af Jørgen Chr., 04 Jan 2011 - 16:11

Forrige emne - Næste emne

Jørgen Chr.

Hej derude.

Jeg er en ældre mand, 78 år, der bor i Roskilde, og søger om hjælp til at slå en vielse op hos Stadsarkivet i Viborg.

Derfor, hvis du en dag skal ud at gå en tur, tilfældigt (hm) kommer forbi Viborg Stadsarkiv og har tid, lyst og lejlighed, er der så en mulighed for, at jeg kan få dig til at finde en vielse for mig og fortælle mig, hvad der står?   

Jeg har i AO under København, Brønshøj, fundet Torben Vilhelm Robert Dræby som født 04.02.1932, opslag 95 nr. 17, og der står, at forældrene Christian Henning Dræby og Christine Auguste Emma Johanne Skaarup er viet i Aarhus, Vor Frue, den 06.04.1931.  Mit problem er, at AO for Aarhus Vor Frue kun viser vielser op til 1920, så derfor er jeg nødt til at finde oplysningerne om Christian og Christines vielse hos Viborg Stadsarkiv.

I håb om at få et positivt svar fra en venlig sjæl ønsker jeg alle jer, der ser dette indlæg, et rigtigt Godt Nytår.

De venligste hilsener.

Jørgen

Preben Isager Troelsen

Hej Jørgen.
Jeg skal til Viborg i morgen, om vejrguderne vil tillade det, og tager lige dit ønske med. Du får besked fra mig.
MVH
Preben

Jørgen Chr.

Kære Preben.

Tusind tak fordi du vil hjælpe mig.  Jeg glæder mig til at høre om resultatet.

De venligste hilsener.

Jørgen

Preben Isager Troelsen

Hej Jørgen.
Jeg har sendt oplysningerne til dig pr. mail.
MVH
Preben ;)