Bilstrup Ladefoged

Startet af Anders Mehlsen Andersen, 04 Jan 2011 - 12:03

Forrige emne - Næste emne

Anders Mehlsen Andersen

Jeg har aner i Grønning Sogn, Viborg Amt, bl.a. min farmor, Andrea Marie Pedersen Bilstrup født 17.10.1875 i Grønning.
Jeg har hørt om, at der hos Viborg Slægtshistorie i 1996 skulle være udgivet en slægtsbog Bilstrup Ladefoged, som skulle indeholde mange oplysninger om anerne i min Bilstrup gren. Kirkebøgerne i Grønning går desværre på grund af ildebrand kun tilbage til 1813, så det kniber at komme videre den vej.
Jeg har efterlyst bogen på biblioteket i Aalborg og på Aalborg Stadsarkiv, men uden resultat.
Er der nogen, der kender bogen og kan hjælpe med til at jeg får lejlighed til at kikke i den?

Anders Mehlsen
Venlig hilsen
Anders Mehlsen, Aalborg
andersmehlsen46@gmail.com

Hans Poulsen



Hej Anders

Har du spurgt her?

Viborg Slægtshistorie
Gl. Århusvej 284
8800 Viborg
Tel. 86 62 40 11

Venlig hilsen og godt nytår
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Anders Mehlsen Andersen

Hej Hans
Tak for dit råd, men der er ikke nogen, der svarer, når jeg ringer op, så jeg ved ikke. om firmaet stadig eksisterer.

Vh.


Anders
Venlig hilsen
Anders Mehlsen, Aalborg
andersmehlsen46@gmail.com

Hans Poulsen



Hej Anders

KRAK.dk har virksomheden med, men det kan være, at der fortsat er juleferie - måske er indehaveren sneet inde på Bornholm.

Prøv:

Slægtshistorisk Forening for Viborg og Omegn

Slægtshistorisk Forening for Viborg og Omegn     (Stiftet 03.12.1975)
Holger Helbo, Fuglevænget 47 B, Klejtrup, 9500 Hobro, tlf. 98 54 70 15
E-mail:  holger.h@mail.dk web: www.viborgslaegt.dk

Venlig hilsen
Hans


Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Anders Mehlsen Andersen

Hej Hans
Udmærket forslag - og jeg har allerede skrevet til formanden.

Vh.

Anders
Venlig hilsen
Anders Mehlsen, Aalborg
andersmehlsen46@gmail.com

Anders Mehlsen Andersen

Hej Hans
Der var desværre ikke hjælp at hente hverken Slægtshistorisk Forening for Viborg eller hos Anton Blaabjerg, så jeg håber på, at dette spor engang læses af en slægtsforsker, som er i besiddelse af bogen.


Vh.

Anders
Venlig hilsen
Anders Mehlsen, Aalborg
andersmehlsen46@gmail.com

Hans Poulsen



Hej Anders i min hjemby Aalborg

"..Anton Blaabjerg..".

Når Anton ikke véd det, er der ingen, der véd det!

Alligevel håber jeg for dig, at du en skønne dag falder over den oplysning, du jagter.

Venlig hilsen og godt nytår
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Anders Mehlsen Andersen

Hej Hans
Endnu engang tak for din hjælp, selv om jeg naturligvis er ked af, at udsigterne er små, når Anton Blaabjerg, som jo bor i Viborg, hvor bogen er udgivet,  ikke kan hjælpe.
Men lykken står som bekendt den kække bi!


Vh.


Anders
Venlig hilsen
Anders Mehlsen, Aalborg
andersmehlsen46@gmail.com

Johannes Nielsen

Hej
Der findes en hjemmeside om familien Bilstrup www.familien bilstrup.dk måske er hjælp at hente der

Anders Mehlsen Andersen

Kære Johannes
Du er kommet med en fortræffelig henvisning - der er gode oplysninger på den pågældende hjemmeside, og måske kommer jeg også frem til slægtsbogen ad den vej.


Vh.


Anders
Venlig hilsen
Anders Mehlsen, Aalborg
andersmehlsen46@gmail.com