Windows 7 ændret af sig selv...

Startet af Ole Dupont, 24 Mar 2013 - 09:07

Forrige emne - Næste emne

Ole Dupont

Her til morgen var forbindelsen til overvågningskameraerne afbrudt, og et par tomme sider stod der i stedet for med besked om, at der ikke kunne oprettes forbindelse.

Jeg scannede og genstartede, men nu er Windows blevet anderledes.

F.eks. er fanerne for oven anderledes, ligesom brugerplatformen på flere programmer ser anderledes ud.

Er der nogen, der genkender problemet og måske har løsningen?

På forhånd tak.

De bedste hilsner

Ole Dupont

Erling Agesen

Godaften Ole,

Problemet kender jeg ikke, men du bør kunne løse problemet via systemgendannelse  (til seneste dato, hvor windows fungerede tilfredsstillende).

Hilsen

Erling
Med venlig hilsen
Erling Agesen

Ole Dupont

God aften Erling,

Jeg har forsøgt systemgendannelse uden held, men jeg er fra anden side blevet gjort opmærksom på, at det nok skyldes en automatisk opgradering til Internet Explorer version 10, hvilket stemmer med gendannelsespunktet.

Nogle af brugerplatformene kan bringes tilbage til oprindeligt udseende ved at benytte kompatibilitetsvisning, hvilket dog ikke virker på alle sites.

Det sjove og for nogle nyttige er, at der på flere sites nu er etableret stavekontrol.

Jeg har ikke oplevet forbedringer ved opgraderingen, nærmest tværtimod...da computeren opleves som lidt langsommere.
De bedste hilsner

Ole Dupont

Jørgen Sørensen

Hej

Jeg er ret sikker på, at du har sat windows til at opdatere automatisk.
Og det er en rigtig god ide... så får du nemlig holdt dit system vedlige mht. sårbarheder, huller m.m.

Jeg tror ikke, at der er nogen nem måde "at komme tilbage"...

Jørgen