Winfam 6,02 i 64 bit????

Startet af Jens Aaberg, 02 Jan 2011 - 20:55

Forrige emne - Næste emne

Jens Aaberg

Jeg  ???har fået ny Pc med en 64 bit Windows7 version.
Jeg bruger primært Legacy, men vil også gerne have min WinFamily 6,02 installeret, da der er et par funktioner i det program, som jeg savner i det andet.
Men WinFamily kan åbenbart ikke umiddelbart køre på min nye pc.
Er der nogen, der kender til, om man kan snyde Win7, så et ældre program kan køre på den????
Mvh.
Jens Aaberg.

Bengt B

#1
Har du försökt att installera programmet?

Det kan gå om programmet är gjort för en 32 bits-processor men inte för en 16 bitars.
Försök sedan, efter installation, att högerklicka på .exe-filen och kör den i "kompatibilitetsmode".

En annan sak som definitivt fungerar är att installera en Virtuell-maskin, installera XP i den och kör programmet där.

VirtualBox är gatis.

Mvh,
Bengt

Jens Aaberg

Hej Bengt.
Tak for dit svar.
Det ligger vist lidt ud over, hvad jeg lige sådan kan lave. Men når jeg får en "ekspert" i huset, vil jeg lade ham se på det.
Jens Aaberg.

Svend-Erik Gottlieb

#3
Godt Nytår til alle  :)

WF 6.02 kan fra 2011 også downloades og installeres på en 64-bit computer.

For at få WF 6.02 + den danske sprogpakke installeret, skal du gå til;  www.winfamily.com > Support > WinFamily 6 (eller tryk på dette link: http://www.winfamily.com/dk/faqwf6.html
). Hvis du har licens dertil, kan du blot genbruge disse.

Med venlig hilsen

Svend-E. Gottlieb
WinFamily Danmark

Jens Aaberg

Herligt, Herligt Sv. Erik.

Det var en dejlig nytårsgave. Selv om jeg også bruger Legacy, så har det gamle Winfam nogle funktioner, som jeg nødig vil undvære.

-men jeg installerede uden andre problemer end at programmet er på engelsk, selv om jeg valge dansk under installationen. Kan jeg få det ændret?

Mvh.
Jens aaberg.

Svend-Erik Gottlieb

Hej igen :-)

Du mangler sandsynligvis blot også at downloade og installere den danske sprogpakke, som du også finder i tidligere nævnte link.
Så skulle det gerne blive på dansk :-)

(Alternativt, hvis du har downloaded WF 6.02 + sprogpakken, men har overset et sprogvalg, så find "Options" i topmenu` og vælg "Language" (vælg dansk). Luk WF 6.02 og åbn igen).

Med venlig hilsen

Svend-E. Gottlieb
WinFamily Danmark

Jens Aaberg

Tak!
Nu virker det, som det skal.

Jens Aa.