Hej Bente
Har set dit tilbud om hjælp med at finde afdøde slægtninge,jeg er lige startet med at forske i min slægt,og jeg mangler min Farfar og Farmors dødsdag,
Han hedder Frederik Valdemar Empacher f. 10-8-1892 i Ålsø Randers Amt uddannet som rebslager,da han flytter til København bliver han ansat hos Jacob Holm & sønner.Han bliver gift Johanne Caroline Frederikke Jensen ,gift Empacher f.27-7-1890 Vestre Horne Varde gift d.26-12-1915 i Jerusalem Kirke.der har de bopæl i Rigensgade nr 20 Kbh , senere i 1918 bor de i Sct .Pederstæde 33 Kbh ,1932 bor familien der er kommet 2 børn til min far og min faster,Gunløgsgade 54 på Islands Brygge ,den sidste adresse de har er Valmuevej 12 på Amager, fra ca 1968 flytter de på plejehjem i Hellerup-Gentofte området,jeg havde ikke så meget kontakt og kan ikke huske noget omkring,men jeg tænker at de er døde i starten eller midten af 1970,der er desværre ikke nogen jeg kan spørge da alle voksene er døde,håber at der er oplysninger nok ellers er du velkommen til at sende en mail
Mvh Kurt Arne Empacher
Mail-kempacher@gmail.com