TAK FOR DENNE GANG

Startet af Jens Viliam Froulund Villumsen, 24 Feb 2013 - 19:34

Forrige emne - Næste emne

Peter Bøjesen Jensen

Citat fra: Leif Sommerdal Dato 28 Feb 2013 - 21:38
Jeg vil opfordre alle til kun at benytte denne tråd til at hylde Jens - lad personfnidder ude fra denne tråd

Helt enig. Alt andet hører ikke hjemme her. Det har vi desuden haft nok af den seneste tid.
Hilsen
Peter Bøjesen Jensen, 2650 Hvidovre
www.boejesen.dk

Hanne Elly Petersen

Kære Jens
TAK for alle de gange du har hjulpet mig. Det har været rigtig godt med et menneske, som kan se tværs gennem alle krøllerne i blandt andet kirkebøger.
Mange gode tanker til dig
hilsner HanneEly

Sanne Andersen

Hej Jens

Jeg kender ikke noget til noget person-fnidder og jeg er også rystende ligeglad.

Din hjælp har været uvurderlig for mig og det vil jeg gerne sige dig tak for. Jeg sendte aldrig et spørgsmål i "Hjælp til tydning af tekster m.v." uden lige at sikre mig, at du var i gang, for jeg vidste at når du var "på", så fik jeg rigtig god hjælp.

Endnu engang tak.

Hilsen Sanne

Lise Østerberg Bahr

God lørdag solskinsforårsmorgen.


Og nu fik jeg netop i starten af året, meldt mig ind i jeres forening.

Hvordan indkaldes i egentlig til ekstraordinær generalforsamling - især når hjemmesiden går i sort ?

Skal ikke alle medlemmer indkaldes til dette ?

Og jeg hører til den nye unge gamle gerenation, der har været vant til at skifte tekster ud, (må være et levn fra en dårligt seende chefs rettelser i notaterne) - med store bogstaver ind imellem, ala love og Bekendtgørelser o.l. som jeg har skrevet mange - hvor man veksler, og har ikke i sinde at RÅBE ud i lokaliteterne - blot en "vane"/kulturforanderligt tiltag ?

p.t. "råber" solen til mig fra bænkene ved vandet ind imellem eller de der står i byen !

Med gode forårshilsener fra
Lise Ø Bahr


Ejvind Hansen

Hej Jens Viliam

Det er kedeligt at høre, jeg har været meget glad for din meget store hjælp

når jeg ikke kunne tyde og stadigvær kniber det gevaldig med det.

Du skal have 1000 tak for hjælpen og håber at se dig igen i hopla.

Mange Venlige Hilsner
Ejvind. 9166

PS. Du skal alligevel have et par smiletegn  :) :)

Jesper Dyring

Kære Jens

også fra mig skal du have 1.000 1.000 tak for masser af uvurderlig hjælp. Du har hjulpet mig rigtig meget.

Ved du lige har været på de Vest Indiske øer, bare det var mig. Jeg har noget slægt, som jeg bliver nødt til at tage over at kigge på en dag :D.

Mange venlige hilser fra Jesper Dyring.  ;)