Arrangementer - indtaste nyt

Startet af Hanne C. Christensen, 07 Sep 2010 - 20:41

Forrige emne - Næste emne

Hanne C. Christensen

Hej.

Flot side, der dog kræver nogen tilvænning at bruge, men det kommer jo nok ( her er så en smiley med blink i øjet ).

Jeg har lige et spørgsmål:
Hvordan indtaster eller indsender man et arrangemnet til kalenderen?

Det drejer sig om et arrangement, hvor DIS-Danmark er medarrangør ( "sponsor" ).  Arrangementet er at finde på den gamle hjemmeside, men ikke på den nye.  Jeg aner ikke hvordan eller om jeg skal taste det ind.

Hilsen
Hanne
Forsker hovedsagligt i det østlige Sønderjylland med grene til Tyskland, samt primært Jylland og Fyn.
Er pt. optaget af 1. verdenskrig - se www.denstorekrig1914-1918.dk

Mette Fløjborg

Hej Hanne!
Vil du være sød at skrive til webmaster@dis-danmark.dk, så skal du få svar direkte.

Venlig hilsen
webmaster
Venlig hilsen
Mette
www.banditter.dk
www.dsodense.dk
www.faesterogskifter.dk
www.gotisk.dk

Hanne C. Christensen

Hej Mette.

Mødet er i  morgen, så jeg venter til næste møde min forening arrangerer.   

Til den tid er der sikkert faldet mere ro over "børnesygdommene" på det nye forum og webmaster har mere tid til mit lille "problem".

Jeg vil dog tilføje, at jeg synes der skal en information på siden med arrangementer om hvordan man kan få sine arrangementer med på kalenderen.

Hilsen
Hanne.
Forsker hovedsagligt i det østlige Sønderjylland med grene til Tyskland, samt primært Jylland og Fyn.
Er pt. optaget af 1. verdenskrig - se www.denstorekrig1914-1918.dk

Hans Jörgen Jessen Lund

 hej
??? ja jeg er ikke imponeret

nærmere frustreret  :o

at en med administrator rettigheder kan fjerne sin egen mailadresse mens vi andre  ikke kan
at man ved registrerring på forum'et bliver bedt om mail adresse, og at den ikke kommer til udenforståendes kendskab. men fjerne visningen af den kan man ikke :-\

at det gamle forum ikke bliver en integreret del af det nye er komplet uforståeligt.

at jeg ikke har adgang til medlemmernes funktioner er en hån mod min kontingent
indbetaling, børnesygdom eller ej.
Peder