? på vegne af en ny bruger...

Startet af Hanne Fisker, 08 Feb 2013 - 15:35

Forrige emne - Næste emne

Hanne Fisker

Godeftermiddag

Jeg har et spørgsmål og stiller det i dette forum da jeg ikke ved hvordan jeg ellers kan få et svar.

En ven af mig har igennem et par dage forsøgt at oprette sig som bruger og har fulgt de anvisniger der gives undervejs når man opretter sig, han får så en mail hvor han skal bekræfte sin adgangskode og trykker på linket som er i mailen, det føre ham tilbage til Slægts og Datas hjemmeside og herefter sker der intet.

Han kan ikke bekræfte sin adgangskode eller logge på, hvad kan være gået galt?

På grund af den nuværende situation har jeg haft skrevet til Bestyrelsesformanden i formiddags for at få at vide hvem jeg skal henvende mig til, dog har jeg intet svar modtaget endnu, hvilket der jo nok er en god grund til.

Jeg håber der er nogen som evt. kan give mig et svar så jeg kan viderebringe det til min ven!

Med venlig hilsen
Hanne Fisker

Finn Hansen

Hej Hanne

Det link, skal blot bekræfte, at han/hun har oprettet sig...

Vedkommende børe nu kunne gå ind på forsiden og vælge "log ind" og skrive sit brugernavn og adgangskode, og derefter kunne bruge DIS-forum.

Sådan gjorde jeg, da jeg skifte herover til, fra det gamle, så monstro ikke det stadig er det samme.

Venligst
Finn Hansen

Susanne Bratløv

Hej Hanne.

Jeg ser netop dit indlæg her.

Jeg har ikke modtaget mail fra dig idag !

Login problemer skal du skrive til vores webmaster om : webmaster@dis-danmark.dk

Venlige hilsner
Susanne B. Fuglsang.

Hanne Fisker

Hej Finn

Tak for svaret.

Han har prøvet på at logge ind, men det virker ikke!

Jeg mente nemlig også at man bare skulle trykke på linket så var det bekræftet, men han har som sagt forsøgt at logge ind uden held!

Men jeg skal sige det til ham og så må han jo forsøge igen.

Jeg skal lige for en ordens skyld nævne at jeg ikke selv kan logge ind fra forsiden af Slægt og Data, det kan jeg kun hvis jeg er på siden med alle Forums og sådan har det været siden jeg meldte mig ind!

Med venlig hilsen
Hanne Fisker

Hej Susanne

Du postede lige dit svar som jeg skulle til at sende mit.

Tak for svaret.

Jeg har printet siden ud hvor der står Følgende som overskrift:

Tak for din mail
Jeg vil snarest muligt besvare din henvendelse..

Mailen er sendt via Slægt og Datas hjemmeside og derfor forstår jeg ikke et ord af hvorfor du ikke har modtaget den?
Den blev sendt ca. kl. 9.30 i dag!

Med venlig hilsen
Hanne Fisker

PS: jeg skal da gerne scanne den og sende den til dig på en privat mail så du kan se jeg har ret!

Hanne Fisker

Hej igen

Har lige modtaget et svar fra min ven, han har totalt opgivet at blive bruger på Slægt og Data.

Med venlig hilsen
Hanne Fisker

Finn Hansen

Hej Hanne

Tålmodighed er en dyd, endda en af de aller største, når man vil være slægtsforskere, det tager nemlig lang tid også at få løst små simple problemer.

Håber I får løst den lille opgave.

Venligst
Finn Hansen

Hanne Fisker

Hej Finn

Tålmodighed er en dyd? Ja det ved jeg, men nu er det jo ikke mig, men en ven der havde dette problem og han har faktisk forsøgt på egen hånd at løse problemet i to dage nu!

Mit eget problem har jeg ikke gidet gøre noget ved jeg går jo bare ind på forumssiden og logger på herfra, det var mere for at fortælle at der åbenbart er et problem her.

Med venlig hilsen
Hanne Fisker

PS: Susanne jeg har set din mail til Arne og mig, tak for hjælpen!

Arne Feldborg

Hej. Jeg er lige kommet hjem fra et barnebarns 5 års fødselsdag, den slags kan man jo ikke udsætte :-))

Så jeg har ikke haft tid til at se på jeres problem endnu. Men jeg vender tilbage til det snarest.

Vil du være rar at oplyse mig om navnet på din ven og hvilket brugernavn han har oprettet sig under, ellers kan jeg vanskeligt gøre noget ved det. Allerbedst at vedkomende selv skriver en mail til mig.

Du skriver noget om, at du også selv har haft problemer, hvordan udarter det sig.?
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Hanne Fisker

Hej Arne

Tillykke med barnebarnet.

Tak for dit svar i tråden her.

Hvad min ven angår så har han vist helt opgivet det hele!
Jeg kan ikke opgive hans navn til dig uden at spørge ham først, et princip jeg har, men jeg skal sige til ham at han skal henvende sig til dig ang.: problemet, om han så gør det er en anden sag!

Kan han skrive til dig via forsiden eller hvordan skal han kontakte dig?

Hvad angår mit eget problem så kan jeg kun logge på hjemmesiden indefra hvor alle Forums ligger og ikke ude fra forsiden af hjemmesiden hvorfor aner jeg ikke, men det har været sådan lige siden jeg startede herinde. Problemet er i sig selv ikke stort, det undre mig bare en del at jeg ikke kan logge på fra forsiden!

Med venlig hilsen og godnat
Hanne Fisker

Arne Feldborg

Det er bedst han kontakter mig direkte i en normal mail så er der bedre plads til at beskrive problemet.
webmaster@dis-danmark.dk

Men hvis han hellere vil det kan han naturligvis også bruge formen på:
http://www.slaegtogdata.dk/foreningen/kontakt/kontakt-webmaster

Jeg sender dig lige en privat mail som svar på din mail til formanden.
mvh, a.f.
http://hammerum-herred.dk/
Ved evt. direkte henvendelse til mig: Brug venligst e-mail, ikke "Personlig besked", tak.

Hanne Fisker

Hej Arne

Har modtaget din mail.

Og tak for henvisningen til hvor min ven kan skrive til dig.

Med venlig hilsen
Hanne Fisker

Arne Feldborg

NB. Vær dog opmærksom på det jeg skriver i et andet indlæg, og som du også selv har oplevet, at der lige nu er problemer med mails sendt fra kontaktsiden.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Hanne Fisker

Hej Arne

Ok det skal jeg huske.

Mange tak for hjælpen.

mvh
Hanne Fisker