slægtsprogrammer?

Startet af Ulla Rasmussen, 23 Jan 2013 - 21:10

Forrige emne - Næste emne

Ulla Rasmussen

Godaften

Jeg bringer måske et lidt underligt spørgsmål frem, jeg har Legacy programmet, men er lidt utilfreds med måden, den printer aneoplysninger ud

Har lavet mit eget aneskema, men det der er problemmet er , at jeg har ført på eget skema først og så ind i Legacy bagefter. Det gider jeg ikke mere


Mit eget aneskema er på a4 os ser sådan ud

Nr/navn                                               erhverv

forældre                                               Ægteskab

født                                                     børn


komfirmation                                       død/begravelse


bopæl/adresser




Er der nogen programmer, hvor man vil oplysningerne lige så tydeligt og opdelt ud ( ikke stående på samme måde)

hilsen Ulla
Med stor tak og glæde :) Hilsen Ulla

Leif Thor Olsen

Godaften Ulla.

Du skal nok tage et kik på de programmer, der er medtaget her hos "os". Jeg er sikker på, ingen af programmerne har en lignende opstilling af begivenheder, du har "opfundet". Jeg mener, du bør "indordne" dig det program, du vælger. Tænk på det er programmer, der er finjusteret gennem mange år. Tro mig, den opstilling af begivenheder, du har fundet ud af, duer ikke i det lange løb.

Lad være med at bruge tid og kræfter på at udvikle noget nyt. 

Slægtforsk!

Med kollegial hilsen

Leif

Anne Marie Holck

Har du prøvet udskriftmulighederne i Kronologivisning? Der kan du medtage de ønskede informationer og tilpasse skemaet, så de opfylder dine krav til opsætning.

Prøv at skrive i Legacy Forum, der sidder garvede brugere klar til at hjælpe dig :)

Ulla Rasmussen

Med stor tak og glæde :) Hilsen Ulla