egvad ikke på ao. i1700 tallet!er besvaret tak!!

Startet af Gerda Christensen, 28 Dec 2010 - 12:09

Forrige emne - Næste emne

Gerda Christensen


 hej igen på d.d. jeg søger en der er født i egvad 1791!! men kirkebogen begynder først i 1815 i egvad ,


er der nogen der ved hvilken kirke de blev døbt  før 1815 ??  jeg har søgt i skjern  uden resultat og lønborg er heller ikke  registreret før 1800,     så prøvede jeg ølgod også uden resultat.

nu ved jeg ikke flere steder ,er der en venlig sjæl der vil hjælpe mig? på forhånd tak .gerda christensen73123.

Inger Buchard

Kirkebøgerne er brændt og du finder derfor ikke KB før 1815

Inger
Redaktør på DIS-Wiki

Gerda Christensen

 tak inger for dit pæne ,hurtige svar. det er trist med disse brændte kirkebøger; men det må vi alle leve med!!   tak og et godt nytår til dig og alle her på d. d. venligst gerda christensen 7323.

Jørn Christiansen

Venlig hilsen
Jørn
6950
www.christrup.eu
Vær venlig IKKE at bruge »Pers. besked«; send mail til: joern@christrup.eu

Gerda Christensen

tak til jørn!! det er en stor mundfuld men en god hjælp i nødstilfælde. godt nytår og tak.mvh.gerda christensen 7323.

Egon Hansen

#5
Prøv at søge på "www.hammerum-herred.dk" der er nogen som har "rekonstrueret" nogle data fra Egvad sogn. Jeg har selv fået hjælp der.
Mvh Egon Hansen

Gerda Christensen

tak egon!! jeg vil prøve hammerum herred  som du skriver!  arne feldborg er meget skrap  hvad dette herred angår ,så det er en god ide tak. gerda christensen 7323.