Finde en bruger her i forumet

Startet af Tina de krak, 29 Dec 2012 - 21:41

Forrige emne - Næste emne

Tina de krak

Hej alle

Fandt en bruger her i forumet (eller det gamle rettere sagt) fra 2009 og hun sidder måske inde med info jeg godt kunne bruge, ved i hvor man kan lede efter brugere så jeg kan kontakte hende og vi kan hjælpe hinanden.

på forhånd tak Tina

Henrik Jensen

Hej Tina.

Du mener, hvis mailadressen er skjult? For ellers kan man klikke på indsenderens navn for derved at se mailadressen. Jeg tror også, det gælder, hvis indsenderen er bruger.

Godt Nytår.
Henrik.

Tina de krak

ja og nej. Jeg klikkede på navnet og fik en e-mail adresse men den duer desværre ikke mere  :(, så hvis jeg kunne finde hende i nyt forum var der måske en ny adresse

Arne Feldborg

Det du kan gøre er, at søge på vedkommendes navn, og se om pågældende også er aktiv her i det nye forum.

Det kan du dog kun gøre hvis du bruger et lille fif.

Under "Søg efter:" skal der nemlig indtastes noget. Men det kan du klare ved at indtaste et bogstav der må formodes at forekomme i alle indlæg, feks. et 'd' eller et 'e'.

Og under "oprettet af:" indtaster du så den pågældendes navn.

Men du kan jo også bare henvise til det relevante indlæg i det gamle forum, så kan det jo være at der er nogen der kender vedkommende og kan formidle kontakten.
mvh. Arne Feldborg
Webmaster-assist Dis-Danmark
http://www.slaegtogdata.dk/

Tina de krak

Så lykkedes det at få noget afsted til hende jeg efterlyste, Bente Christensen, så nu håber jeg blot at hun læser min besked  ;D

mange tak for hjælpen

Tina