En mangel ved "Anmeld til moderator"

Startet af Thestrup-Bjørn, 10 Okt 2010 - 15:18

Forrige emne - Næste emne

Thestrup-Bjørn

Jeg var lige i gang med at anmelde et indlæg til moderator - følgende tekst dukkede frem.

Anmeld til moderator
Brug denne funktion til at informere moderatorer og administratorer om en stødelig eller forkert postet besked.
Bemærk venligst, at din mailadresse vil blive oplyst til moderatorerne hvis du bruger dette.
Afgiv kommentar: .........   



Der mangler en fortryd-knap - og så forekommer kommentar-feltet meget småt.
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

Alice Oppenheim

Det her må der gøres noget ved. Det kan ikke være meningen, at man ikke kan se, den tekst, man er ved at sende til moderator. Emnet er jo ofte lidt kildent — i hvert fald vil man gerne lige se sin tekst efter, når man nu er igang med "irettesætte" andre.

Og: Kommer man til at ramme "return-knappen" (linjeskift) forsvinder ens anmeldelse — og man aner ikke, om man nu har sendt en ½ besked til moderator eller slet ingen?

Kigges der på det???

MVH
Alice Oppenheim

Kathrine Tobiasen

Jeg kan absolut ikke være uenig i, at det kan gøres bedre! Og at vi bør arbejde på det.

Jeg er ikke klar over, om emnet har været med på webmasters ønskeliste; problemet har ikke været så iøjnespringende som visse andre. Men nu er der gjort opmærksom på det.

Indtil videre kan jeg forsøge at svare på jeres kommentarer: Der mangler en fortryd-knap, men hvis man bruger back-knappen, fungerer det som et fortryd.

Kommentarfeltet er afgjort irriterende lille og må kunne gøres større - ligesom titelfeltet.

Et tryk på return-knappen virker som et Afsend. Hvilket jo egentlig er i overensstemmelse med almindelig praksis i de fleste pc-systemer. En form for svar-melding kunne måske være ønskelig?

Vi kigger på det!
Med venlig hilsen
Kathrine Tobiasen
Moderator

Bliv medlem af Danske Slægtsforskere. Det koster kun 290 kr. pr. år.