NAVIGATØRERNES BOG 1938 Opslag Hjælp ???

Startet af Alexander Glavind Albertsen, 17 Nov 2012 - 00:13

Forrige emne - Næste emne

Alexander Glavind Albertsen

Hej Alle.

Vil lige hører først og fremmest om der overhovedet er nogle der skulle ligge inde med NAVIGATØRERNES BOG fra 1938, som evt kunne hjælpe mig med nogle opslag? :)

Mvh


Alexander G. Albertsen

Inge Boalth Petersen

Jeg har lånt den på biblioteket i øjeblikket.

MVH
Inge Boalth Petersen

Anett Jensen

Hej Inge

Jeg ved godt at du ikke direkte har tilbudt opslag i Navigatørernes bog fra 1938, men vover pelsen alligevel med at spørge om der evt. skulle stå noget om en Mogens Emil Krum Møller, født 17.8.1912. :)

Med venlig hilsen
Anett Jensen

Inge Boalth Petersen

Hej Anett Jensen.

Han er der desværre ikke.

MVH
Inge Boalth Petersen

Anett Jensen

Hej Inge

Tak for at du ville kigge efter ham.

Hilsen Anett Jensen

Alexander Glavind Albertsen

Hej Inge.

Hvilket bibliotek har du lånt den på ?  :)

Jeg kunne vel ikke få dig til at se om der skulle stå noget om Albert Andersen Albertsen, f. 23.09.1891 og Albert Andersen Porse f. 28.10.1879 ?

Mvh
Alexander G. Albertsen

Inge Boalth Petersen

Hej Alexander Glavind Albertsen.

Jeg har bestilt den hjem fra Holbæk bibliotek, det tog lang tid før jeg fik den, er ved at scanne, Ærøboere, så mange jeg kan nå inden jeg skal aflevere bogen.  Bogen kom fra Statsbiblioteket.
De to du spørger om er der begge incl. foto. Jeg har scannet dem, så jeg sender dem pr. mail.

MVH
Inge Boalth Petersen
www.forumaero.aerogenealogy.dk

Alexander Glavind Albertsen

Hej Inge.

Mange tak ! Du har været en rigtig stor hjælp :)
Okay det var da smart, er det så igennem det der Daisy system at du har bestilt den ?
Det er da noget af et job du har sadt dig for, der må være rigtig mange Ærøboere i den, min fars side af familien kommer fra Ærø, og stortset alle er Sømand, og der er højst sandsynligt mange flere af dem i bogen. Men endnu en gang tak og held og lykke med scannings projektet.

Mvh

Alexander Glavind Albertsen

John Nielsen

Hej Inge

Vær klar over at det er ulovligt at digitalisere biblioteksbøger.
Bibliotekerne må på deres adresse, men privatpersoner må ikke.
Jeg synes også at det er en tåbelig lov, men sådan er det altså.

Hilsen John Nielsen

Inge Boalth Petersen

Til John Nielsen.

Tak, det var jeg ikke klar over. Især ikke da jeg har set mange eksempler på det bliver gjort.

MVH
Inge Boalth Petersen