Løst-undskyldning sendt til Mette:Hvorfor blev mit emne slettet af Mette Lund?

Startet af Leif Sommerdal, 18 Dec 2010 - 16:02

Forrige emne - Næste emne

Leif Sommerdal

Jeg havde et emne til tydning med overskriften:
"Emne fjernet: SLETTET: Hjælp til selvmord i 1860, Hjørring"

Hvorfor er det blevet slettet??????

Jeg mener ikke at have overtrådt nogle af anvisningerne, der ligger i forummet, og titlen er vel heller ikke imod de angivne anbefalinger.

Jeg ærgrer mig over ikke at have fået noteret samtlige detaljer.

Det mindste Mette kunne have gjort var da at advare mig, hvis jeg havde overtrådt en grænse, så jeg havde mulighed for at rette fejlen?.

Med venlig hilsen
en forvirret
Leif C. Nielsen
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Anne Mortensen

en forvirret
Leif C. Nielsen


Se under Hjælp til Tydning der er alle de svar du kan bruge.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Leif Sommerdal

Mener du at mit emne er meget forskelligt fra:

Politiets registerblade 
Gaardfolk og (noget)sidderfolk???
Hjælp til tydning af dødsinformationer
Hjælp til tydning ... plzz
Hjælp til tydning af Kirkens navn
Hjælp til tydning af dåb
Inskriptioner på maleri
over 105 år?
Tydning af dødsårsag 1929
Tydning af døds årsag 1893
Hvad hedder Carl Stephan fra Ungarn til efternavn?
Tydning af fødsel
Hans Berendsen dør 63 år gammel.

Blot et lille udsnit. Forklar mig venligst hvad jeg har gjort galt. Det er ikke en gættekonkurrence.

Mvh
Leif C. Nielsen
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Hans Poulsen

#3

Hej Leif

Mette Lund kan helt givet godt svare for sig selv uden min indblanding, men for min egen forståelses skyld vil jeg gerne have et par kontante oplysninger fra dig.

Du havde et indlæg 16.12.2010 kl. 22.30 i *Hjælp til tydning* om selvmordet i Hjørring.

34 minutter senere havde du et nyt indlæg i samme tråd: "Tak begge 2 - så er alt klaret"

Hvorfor er du nu ovre i DIS-gruppen "Metode & Teknik", og hvor står der noget om, at emnet er slettet?

=====

Generelt kan jeg sige, at jeg nu og da er i tvivl om, hvorvidt et af mine spørgsmål hører hjemme i den ene eller anden DIS-gruppe, og da finlæser jeg altid den vejledning, der står øverst i hver gruppe.

Er jeg da fortsat i tvivl, indleder jeg med et par ord om, at jeg håber, at jeg har ramt den rigtige gruppe - så kan alle se, at der ikke er tale om tankeløshed eller lignende, og så fornemmer jeg, at der er overbærenhed at hente, hvis der ikke er tale om  et pletskud.

Hermed har jeg IKKE sagt noget om tankeløshed fra din side. Mit indlæg er ikke polemisk i nogen henseende; jeg vil bare gerne kunne følge de forskellige tankegange.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

Jens Peter Lieberkind

Der er nok den lille forskel fra ovennævnte emner, at du havde lagt den i et forkert forum og derfor selv havde streget alting ud, skrevet "SLETTET" i overskriften og "Slettet - forkert forum" i første indlæg, og derefter startet tråden i det rigtige forum, hvor den - som vel er det Anne mener - stadig findes: http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php/topic,4669.msg23281.html - eller hvad?

Anne Mortensen

Du skriver:

Det er ikke en gættekonkurrence.

Nej, det har jeg aldrig påstået, men blot opfordret dig til at se det rette sted.
Venlig hilsen
Anne Mortensen - 2770

Leif Sommerdal

Tak til alle - og specielt til Jens Peter.

Det er - og her skal der lyde en undskyldning fra min side - en enkelt gang sket, at jeg fik lagt et emne, nemlig ovenstående i et forkert forum.

Jeg ville gerne have slettet det selv, men det var der ikke mulighed for, så jeg skrev SLETTET.

Tak til Mette for at have fulgt min opfordring.

Jeg forsøger normalt, at holde mig inden for de angivne vejledninger

Med venlig hilsen
Og god jul
Leif
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Mette Lund

Hej Leif

Jeg har tilladt mig at være væk fra min pc og ikke checke forum kontinuerligt, - og har derfor ikke set din vrede tråd!

Men heldigvis er der da andre, der har kunnet svare på mine vegne - specielt Jens Peter og Anne, nemlig at jeg sådan set bare gjorde, hvad du bad om, og at dit indlæg er at finde, hvor det hører hjemme.

Med venlig hilsen

Mette Lund
Moderator
Med venlig hilsen

Mette Lund
Moderator

Leif Sommerdal

Hej Mette,

Det gik op for mig - deværre for sent.
Men jeg håber, at du accepterer såvel den privat tilsendte, som det offentlige undskyldning, som jeg har givet

Og i øvrigt også en undskyldning til Anne. Jeg misopfattede dit svar og troede det var en henvisning til regelsættet.

Med venlig hilsen
Leif
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)