hjælp til opslag på Lak København

Startet af Elly Brunsborg Vangslev, 16 Dec 2010 - 14:42

Forrige emne - Næste emne

Elly Brunsborg Vangslev

Hej .
Er der en venlig sjæl der vil gøre et opslag for mig da dette ikke er kommet på Arkivalier ???
det drejer sig om Petronella Fohlmann f Andersson død 16 april 1897 (oplysning fra Rosklde Domkirke kirkebog da hendes mand gifter sig igen 1899)  hvor er hun begravet ????men muligheden kan være Roskilde Domkirke eller Bringstrup sogn i Sorø amt det ville være et dejligt juleønsker, hvis der var en der ville hjælpe mig    MVH Elly Vangslev.

Charlotte Block Dalgaard

Kære Elly

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med opslaget, men jeg har først planlagt en tur på arkivet den 15. januar. Kan det vente så længe?

Godt nytår  :)

Mvh Charlotte Block Dalgaard
Venlig hilsen
Charlotte Block Dalgaard
Forsker i Præstø, Faxe, Dalby, Roholte, Tønder, Østpreussen, som primære områder.
www.charlotte-soren.dk

Jørgen Sørensen

Jørgen Peder Fohlmanns giftemål i 1899.
Roskilde Domkirke Sømme Roskilde Roskilde Domkirke  1896-1899, opslag 142.

Ifølge Link - denjyskekirkebog er der ingen døde i Roskilde Domkirke, fra 1895 til 1900, hvor er de så??
Har du set i de andre kirker i Roskilde?

Bringstrup er en mulighed. - Bringstrup -   3-385-015  1892-1943 Døde.
Boede de i Bringstrup ved Petronellas død.
Venligst Jørgen - 2300

Elly Brunsborg Vangslev

Hej begge 2
Først tak for jeres svar  jeg kan sige at hun døde iflg Roskilde domkirkes kirkebog ved mandens vielse i 1899 står hun døde 16. april   1897i Slangerup( Haraldsted sogn) da de boede i dette område i alle årene har jeg set i alle sogne i dette herred (Ringsted), men Bringstrup er ikke på nettet endnu , men jeg ved ikke om han er flyttet til Roskilde siden han bliver gift der igen 1899.
             Godt Nytår MVH Elly Vangslev.