Hvad betyder ikonerne under mit navn?

Startet af yvonne bente værnskjold, 09 Okt 2010 - 19:18

Forrige emne - Næste emne

yvonne bente værnskjold

Hjælp !!
Til venstre under navn findes 3 små ikoner; Profil + Mail + Personlig besked - se foto

Jeg kan at det er forskellig hvilke har har, det må have noget med sine personlige instillinger at gøre.

Hjælp til at fravælge disse funktioner ønskes (helst skærmprint) ?

[vedhæfting slettet af admin]

Mette Fløjborg

Kære Ole!

Jeg har flyttet dit indlæg og givet det en overskrift, der er mere sigende end 'Hjælp'.

Forklaring på de tre ikoner får du, hvis du hviler musen hen over dem (uden at trykke).

Den første bliver kun vist til dig selv. Den anden kan fravælges, den 3. kan ikke fravælges.

Fravalg af visning af mailadressen gøres sådan (men medfører også, at andre slægtsforskere ikke kan søge dig i medlemssøgningen på siden www.slaegtogdata.dk/foreningen/medlemmerne:

Gå til MIN SIDE (øverst til højre). Derved kommer du ind i din medlemsprofil. Slet hak i 'Vis i søgninger'.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk

yvonne bente værnskjold

Hej Mette

OK, til flytning

Ikke OK til ny tekst, da jeg virkelig behøver hjælp !!!

Hak har været fjernet i 5-6 dage

se foto C


[vedhæfting slettet af admin]

yvonne bente værnskjold

Hej Mette

Med hensyn til profilikon vil jeg foreslog at teksten ændres fra: "En fejl er opstået!
Du kan desværre ikke læse enhver profil."  - se foto

Til: "Kun din egen profil kan vises" 


[vedhæfting slettet af admin]

Thestrup-Bjørn

Hej Ole!

Hvad er dit problem egentlig?

Af de tre mulige ikoner, kan man kun se taleboblen hos dig.

Dvs vi kan ikke se din profil eller sende dig en privat mail, da disse ikoner som nævnt er væk under dit navn.

Det samme skulle gerne gøre sig gældende under mit navn

- desværre kan man ikke være sikker, da alle tre vises for en selv, hvilket er ret uhensigtsmæssigt.
v.h. Thestrup-Bjørn, Sjælland
Medlem af DIS-Danmark siden 1994
Registreret bruger af Brother's Keeper siden 1998

yvonne bente værnskjold

Til Thestrup-Bjørn

Det var da dejligt, bare nogen ville have svaret det før - altså med hensyn til ikoner.

Med hensyn til nyt tekst forslag, skyldes dette, at hvis du dobbelt klikker (åbner evt nyt vindue) på mit navn ved siden af mit f,eks, sidste indlæg, for du en tekst som indikerer at man har en fejl.

Udover ovenstående kæmper jeg flere fejl blandt manglende adgang til butikken, men det arbejdes der på.


Jens Peter Lieberkind

En del af problemet er, at fra man fjerner hakket i "Vis i søgninger" eller ændrer sin email-adresse og til det slår igennem her i forum går der ofte mange timer eller flere dage, hvilket naturligvis er yderst forvirrende. F.eks. er den email-adresse der i øjeblikket står her ved mit navn ikke den samme som den jeg siden i går har haft på "Min side".
(Jeg har et par gange tidligere spurgt til denne forsinkelse, men ingen har svaret.)

Mvh.
Jens Peter

Mette Fløjborg

Jeg svarer Jens Peter direkte. Havde overset spørgsmålet.
Venlig hilsen
Mette Fløjborg
www.flojborg.dk