Niels Kristian Nielsen f. 20.04.1891, V. Thorup, Klim sogn, V. Han Herred

Startet af Dorthe Vuust Skall, 14 Dec 2010 - 11:48

Forrige emne - Næste emne

Dorthe Vuust Skall

Hej

Jeg søger oplysninger om min oldefar Niels Kristian Nielsen født 20 april 1891, V. Thorup, Klim sogn, Vester han herred, Thisted amt.

Niels Kristian havde flere uægte børn - der i blandt min mormor.Han blev aldrig gift med min oldemor. Jeg har gennem lang tid forsøgt at finde ham uden held. Jeg har fundet fadderskabssager i Viborg. Men hver gang er sagen sendt videre til ny sag. Sådan er det gået 2 gange for mig, så her ender mit spor.

Jeg har nu besluttet at jeg vil forsøge at finde søskende til Niels Kristian Nielsen i håb om at der er efterkommere eller andre slægtsforskere som arbejder med slægten og måske kan jeg på den måde finde oplysninger om min oldefar.

Niels Kristian havde flg. søskende:

Marius Nielsen f. 1898 - døde 27.06.1926 i Kollerup - begravet i Klim
Peter Marius Nielsen f. 1896 gift med Ingeborg Berthelsen f. 1898 i Gøttrup, har fundet 4 børn
Nidolf Nielsen f. 19.10.1910 gift med Petra Johanne Marie Margrethe Magdalene Pedersen, viet i Klim 18.06.1933
Marie Petrea Nielsen, f. 1893
Jensine Marie Nielsen, gift med Jens Chr. Jensen Mosgaard, boede i Klim, har fundet 3 børn
Karoline Nielsen, f. 1902
Nikoline Kristine Nielsen,f. 1904 gift med Carl Christian Lindstrøm 1926
Anne Margrethe Nielsen, f. 1906

Hvis der er andre som forsker i slægten hører jeg gerne fra jer, evt. på privat mail: skallsnabelamail.tele.dk

Med Venlig Hilsen
Dorthe Vuust Skall
Halvrimmen