Name of birth mother

Startet af Michelle Bie, 25 Jul 2012 - 16:16

Forrige emne - Næste emne

Michelle Bie

I am trying to locate the name of the birth mother for one of my Danish ancestors, Simon Lauritz, who was born at Den Kgl. Fødselsskiftelse. I was told on another forum 'find your relatives in Denmark' that someone here might be able to help me.

This is the location of the birth record: Den Kgl. Fødselsskiftelse, Sokkelund, København, opslag 436 nr 69. I was told there are two numbers one for the mother and one for the child. I know one number is 739 and I see a number 11 as well as the number 69 for the record.

Can someone find this information for me?

Sincerely,
Michelle Bie


 



















Undskyld min danske, jeg kommer fra USA og bruge en oversætter for mange ord. Og jeg er bange for skrivning dansk ligesom jeg ville engelsk.Jeg forsøger at finde fødsel moderen til en af mine danske forfædre, Simon Lauritz, som blev født på Den Kgl. Fødselsskiftelse. Jeg fik at vide på et andet forum 'find dine slægtninge i Danmark', nogen her måske kunne hjælpe mig.Dette er placeringen af posten fødsel: Den Kgl. Fødselsskiftelse, Sokkelund, København, opslag 436 nr 69. Jeg fik at vide, er der to tal, én for moderen og én for barnet. Jeg ved ét nummer er 739 og jeg ser et nummer 11 samt nummeret 69 for posten.Kan nogen finde disse oplysninger for mig?Med venlig hilsenMichelle Bie

Michelle Bie

I got the information I was looking for, thanking you for reading my post.

Michelle