Mon mine beskeder når frem?

Startet af Egon Sørensen, 03 Dec 2010 - 17:14

Forrige emne - Næste emne

Egon Sørensen

Hej

Jeg modtager ingen respons på mine beskeder, kan der være noget galt, jeg kan sende en besked til mig selv, betyder det ikke at jeg også kan sende til andre.

Det virker til at de ikke når frem eller tager jeg fejl.

Mvh.

Egon Sørensen

Leif Sommerdal

Er det private beskeder?
Prøv at sende en til mig - og skriv her.
Så svarer jeg et af stederne.

Mvh
Leif
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Egon Sørensen




Har sendt en privat besked

Egon

Egon Sørensen

Hej Leif!


Hvis du har svaret i beskeder, så har jeg ikke modtaget noget

Er der nogle der har et bud på hvad der går galt?

Mvh.

Egon

Leif Sommerdal

Hej Egon,

Jeg har simpelhen fået så meget respons her i forum, så du lige røg ud på et sidespor.
Du skulle gerne have fået svar på dine 2 beskeder nu.

Mvh
Leif
Med venlig hilsen
Leif Sommerdal(2650)


Egon Hansen

I det gamle forum fik jeg svar fra moderator når der var svar på nogle ad de tråde jeg havde startet eller på et eller andet tidspunkt havde blandet mig i ( også selv om det var svar på helt andre dele af emnet som jeg ikke havde noget kendskab til). Her ser det ud til at jeg selv skal søge tilbage til mine indlæg, for at se om nogen har haft noget som de kunne hjælpe mig med.
Og man kan da ikke gå ud fra at der ikke kommer noget hvis det ikke er lige "dagen efter"1, altså må jeg dagligt pløje mig igennem adskillelige sider.
I skriver også at I ikke kan lide "anonyme" indlæg! Men hvorfor kan jeg så ikke få lov, som registreret bruger at se profilen for andre indlæg, som jeg evt har nogle lange filer som jeg kunne sende.
Men jeg kunne måske først spørge her på siden om vedkommende var intereseret.
Mvh Egon Hansen

Egon Sørensen

God aften navnebror!


Jeg burde nok i min overskrift have skrevet private beskeder, men de virker ok der har bare været et par stykker der ikke ville svare, det er også ok, jeg ville bare sikre mig et det virkede.

Jeg mener der findes en måde du kan få svar når der er nyt svar på dit indlæg, jeg kan bare ikke lige forklare dig hvordan jeg vil foreslå du opretter et nyt indlæg i dette forum så er der nok en der vil forklare det.

Med hensyn til visning af profiler det spørgsmål må du rette til dem der bestyrer forum.

Mvh.

Egon Sørensen