viet hvor og hvornåt

Startet af børge askholm, 02 Dec 2010 - 15:48

Forrige emne - Næste emne

børge askholm

min farmor var Laura Strøh, født i Kerteminde 1866 som "uægte", men forældrene blev siden gift. De var Emilie Kirstine Elisabeth Strøh fra Kerteminde og Hans Peter Larsen, sadelmager fra Bellinge sogn.
Det er aldrig lykkedes mig at finde derec vielse, så det er spørgsmålet om hvilket sogn (kirke) det drejer ssig om: Kerteminde valgmenighed eller metodistmenigheden i Odense - som jeg ikke kan finde på nettet.

Er der derfor en venlig sjæl der på LA i Odense kan prøve at efterspore deres giftermål?


Børge Askholm

Åsa Andersson

Hej Børge!

De är vigda 1:e Maj 1867 Odense, Sct Hans 1848-1868 opsl 293 Arkivalieronline

Hälsningar Åsa Andersson

Hans Poulsen

#2

Jeg havde ikke set Åsa Anderssons indlæg, for så havde jeg naturligvis ikke sendt denne FS-udskrift.

Venlig hilsen
Hans



HANS PETER LARSEN Pedigree
 Male   Family
   

--------------------------------------------------------------------------------
Event(s):
Birth:  
Christening:  
Death:  
Burial:  
   

--------------------------------------------------------------------------------
Marriages:
 Spouse:  EMILIE KIRSTINE ELISABETH STROH  Family
 Marriage:  01 MAY 1867   Sankt Hans, Odense, Odense, Denmark

Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag

børge askholm

Jeg takker skyldigst og bukker.

:)   Børge

Frank Christensen

Er der nogen der ved lidt mere om Emilie Elisabeth Strøhs farfar Joachim Ditlev Strøh fra Næstved gift med Kirsten Melchiorsdatter i 1799?

Hans Poulsen



Hej Frank

Jeg tror, du får bedre besked om "..Joachim Ditlev Strøh fra Næstved gift med Kirsten Melchiorsdatter i 1799..", hvis du starter en ny tråd i DIS-gruppen AneEfterlysning, og ingen forbyder dig i en ny tråd at lave en henvisning til denne tråd.

Venlig hilsen
Hans
Med venlig hilsen
Hans Poulsen
1804 Frederiksberg C

Bliv medlem af DIS-Danmark. Det koster kun 200 kr. pr. år - det vil sige ca. 55 øre pr. dag