Køb af bog: Optegnelser fra Randrup Gods, specielt Vinkel Sogn år 2000.

Startet af Tom Christensen, 06 Jun 2012 - 13:54

Forrige emne - Næste emne

Tom Christensen

Optegnelser fra Randrup Gods, specielt Vinkel Sogn - kopieret og afskrevet af år 2000 af Niels Henry Jensen.

Denne bog er jeg meget interesseret i at købe, da jeg ikke kan finde den på markedet. Jeg har lånt den via statsbiblioteket i Viborg.

Begrundelsen er at jeg er i slægt med mange af de personer der er beskrevet i denne bog, og er ved at indtaste dem i mit træ.

Er der nogen der har den stående i boghylden og vil sælge den?


PS. Jeg ved ikke om det er det rette forum jeg efterlyser bogen, og hvis ikke må administrator gerne flytte emnet til det rette forum. Bare jeg stadig får en email om der er svar på emnet.
Venlig hilsen
Tom Christensen


Tom Christensen

Hi Jan

Tak det for tippet. Har lige tjekket men er ikke at finde der.

Til offentligt lån findes den kun i 1 eksemplar som statsbiblioteket i Viborg har. Resten må være i privateje og derfor havde jeg håbet der var en person her i DIS der havde den.

Jagten går videre :)
Venlig hilsen
Tom Christensen

Tom Christensen

Jeg har fundet dette på nettet:

Forkortet: "Re: Mads Christensen Kjellerup ca. 1750 i Vistrup, Vinkel sogn, Viborg Amt. Indsendt af: Carsten Friis Fischer. Dato: 08/11-09 19:30. Hej Thorbjørn. Ja. Og i den genoptrykte udgave af Brdr. Andersen, havde Niels Henry Jensen lavet nogle tilføjelser som han selv havde fundet. Disse tilføjelser skulle desværre ikke være med i udgaven som jo nu kan købes på CD. mvh.Carsten Fischer.Link: http://www.dis-danmark.dk/forum/profile.php?1,835".

Her står nævnt: "udgaven som jo nu kan købes på CD".

Kender nogen noget til dette og hvor kan den evt. købes?.
Venlig hilsen
Tom Christensen