ingemann albert andersen.

Startet af Yvonne Jensen, 05 Jun 2012 - 22:04

Forrige emne - Næste emne

Yvonne Jensen

Hej er der nogen som kan hjælpe mig  med dette.

Ingemann albert andersen , som var født i Birket, lolland nr. maribo d. 16 oktober 1914, døde i Roskilde 27-11-1994, Roskilde var hans sidste bopæl, han skulle have 2 døtre, men kan ikke finde dem,heller ikke hvem han var gift med,  han arbejde i Jylland omkring 1947 i Skarrild.Da han er død skulle det vel være i orden, kan ikke finde hvor han er begravet i Roskilde.
Hvor finder jeg Skarrild sogn i 1947.?
mvh. Yvonne.

Jette E. Toftegaard Pedersen

Skarrild sogn er Hammerum Herred, Ringkøbing amt.

På denne side er der er del om bl.a. Skarrild: http://www.hammerum-herred.dk/viewpage.php?page_id=44&ark=0 - f.eks. kirkebøger over viede og konfirmeret frem til 1958
Med venlig hilsen

Jette (medlem 7167)
6000 Kolding

Yvonne Jensen

#2
Jeg mener der kun er kirkebøger frem til 1944.Han fik en datter  d. 3 dec. 1947 i Skarrild, men kan ikke finde hende, eller den anden datter som måske er født i Roskilde eller københavn, hvem ved.

mvh.Yvonne.

Yvonne Jensen

#3
Har fundet den ene , hun var født i Birket  på lolland men ikke hende fra Skarrild, hvor finder jeg kirkebøger fra Skarrild 1947.hvor finder man katholske kirkebøger fra Nakskov.

mvh. yvonne.

Jette E. Toftegaard Pedersen

Kirkebøgerne fra Skarrild er opbevaret på Landsarkivet i Viborg.
Med venlig hilsen

Jette (medlem 7167)
6000 Kolding

Yvonne Jensen

Hej er der nogen som skal til Landsarkivet i Viborg , som bor i nærheden  og vil hjælpe mig.

mvh. Yvonne.

Erna Bjerregaard

Hej Yvonne!

Du har formodentlig allerede fundet dette:
Hans datter født 3 dec 1947 i Skarrild hedder Henny Ulla Andersen og hun bliver adopteret af moderens broder

Se Skarrild Kirkebog 1947-1958 opslag 58

Med venlig hilsen

Erna Bjerregaard
Kolding